•2•

672 22 0
                                    

O pár týdnů později

,,Amber, je oběd" přišla za mnou Klementinka. Je to zlatíčko. Za tu dobu jsem si ji hrozně oblíbila. No a o Carterovi ani nemluvím. Za těch pár týdnů se pořád nějaký jako nějaký nadržený prase. Myslela jsem si, že ho to přejde, ale ono nic.

,,Dobře, už jdu" usmála jsem se na ni a ona odcupitala do kuchyně. Stoupnula jsem když v tom mi cinknul telefon. Otočila jsem hlavu a vzala si telefon sebou. Sedla jsem si ke stolu a pod ním ho zapnula. Vedle mě seděl Carter, který mi do mobilu nakukoval. Psala jsem si s Marcusem, takže samý srdíčka sem, srdíčka tam. No znáte to.

Po obědě jsem šla do pokoje a zapnula si notebook. Lehnula jsem si na břicho a pustila si film. Rodiče s Klementinkou jeli do obchodu, přivezou Klementinku a pojedou na zábavu. Teda tak to aspoň říkali.

Najednou se otevřeli dveře od mého pokoje. V nich stál Carter.

,,Jsem viděl co jsi si s tím tvým klučinou psala" řekl naštvaně.

,,Samé "miluju tě" sem, "miluju tě" tam. Ale co když přitom, když ti to píše spí s jinou?" Pokračoval naštvaně.

,,Takový Marcus není a navíc, vůbec ho neznáš. A umí úžasně líbat" protočila jsem očima a vyplázla na něj jazyk.

,,To se uvidí" ďábelsky se usmál a šel ke mě. Políbil mě a...bože. On tak úžasně líbá! Bohužel, musím přiznat že líp než Marcus.

Tou slastí jsem se nechala unést. Začala jsem spolupracovat, přičemž se Carter do polibku usmál. Pomalu jsem si lehla a Carter na mě.

,,Oh kurva bože" zavzdychal, když jsem se kolenem otřela o jeho rozkrok. Usmála jsem se, ale potom jsem si uvědomila co dělám.

,,Cartere sakra!!" Zakřičela jsem a stoupnula si.

,,Já mám přítele!" Zakřičela jsem znovu a dala obličej do dlaní. Když v tom mi cinknul telefon. Vzala jsem ho a zapla. Marcus mi poslal fotku. Otevřela jsem messenger a otevřela naši konverzaci. Carter si mezitím stoupnul za mě a chytil mě za boky. Ignorovala jsem ho a sledovala fotku. Začala jsem brečet.

Na fotce byl Marcus s Molly. Molly je jedna pěkně namyšlená kráva ze školy. Snaží se Marcuse sbalit, ale ten se nenechá. Ale tohle? Tisknul ji ke zdi. Líbal ji. A pod tím ještě zpráva:

Aby jsi věděla, že je teď jenom můj 😉
-Molly

Pustila jsem telefon, který dopadnul na zem. Byla jsem pořád v šoku.

,,Tak to je síla" řekl Carter a sundal ruce z mých boků.

,,Chápu, že budeš chtít být sama" řekl, opatrně zacouval a chtěl jít ke dveřím. Otočila jsem se a obejmula ho. Brečela jsem mu na rameno. Jeho vůně se mi začala líbit.

,,Neodcházej prosím" vzlykla jsem mu do ramene. Sednul společně se mnou na postel. Hladil mě po zádech a snažil se mě utišit. Ale já ho nevnímala a dál mu brečela na rameno. Po nějaké době jsem se odtáhla a vzala si kapesník na nočním stolku. Vysmrkala jsem se do něj a dala ho na stůl.

,,Asi teď budeš mít mokrý tričko. Promiň" posmrkla jsem.

,,To nevadí" usmál se na mě.

,,Nechtěla by jsi...pomstu?" Nasadil ďábelský úsměv.

,,Jak to myslíš?" Zvednula jsem obočí.

,,Co kdyby jsi mu poslala taky takovou fotku? Akorát...o dost odvážnější" řekl a já ho ihned pochopila.

,,No já ti nevím" řekla jsem nejistě.

,,Hmm, tak co kdybych tě přesvědčil?" Usmál se a políbil mě. On vážně úžasně líbá. Chtěl se odtáhnout, ale já si ho přitáhla blíž. Lehnuli jsme, takže jsem byla nad ním. Jeho piercing mě příjemně studil. Párkrát mě kousnul, ale nevadilo mi to.

Vysléknul mi tričko a držel mě za boky.

,,Jsme domaaa!" Zaslechla jsem Kennyho a okamžitě se odtáhla. Tričko jsem si oblékla a Klementinka vtrhla dovnitř. Obejmula mi nohy a já ji pohladila po hlavě.

,,Mám gumové medvídky!" Pískla Klementinka a nohy mi více stiskla.

,,To je super" zasmála jsem se.

,,Děti! Pojďte sem!" Zavolala na nás Sarita. Když jsme tam přišli, Sarita řekla, že už pojedou a že máme vyložit nákup. Rozloučili jsme se a pustili se do nákupu. Vybalila jsem ho tedy jen já, protože Carter seděl s telefonem.

Sedla jsem si za nimi k televizi.

,,Chceš pustit pohádku?" Zeptal se Carter znechuceně Klementinky.

,,Jo! Ledové království!" Zajásala. Pustila jsem tam ledové království.

,,Tak jdem?" Zasténal mi do ucha.

,,Klem? Já s Carterem půjdeme do pokoje něco vyřešit ano?" Usmála jsem se na ni a ona se na mě jen podívala.

,,A co? Můžu taky? " Zeptala se a nasadila zvědavý výraz.

,,Budeme řešit horory. Ty nemáš ráda že?" Řekla jsem nejistě.

,,Ne! Fuj" řekla a já se zasmála. Dala jsem jí pusu do vlasů a šla ke mě do pokoje. Carter samozřejmě za mnou.

,,Hele jseš si jistej? Nechceš to nechat na jindy? Přece jen. Je tu Klem" Zeptala jsem se sedící na posteli.

,,Ta se dívá na pohádku. Nebude nás rušit. Jen nesmíš moc vzdychat" skousnul si ret a šel za mnou.

,,A navíc...konečně si pořádně zašukám" usmál se a začal mě líbat. Vysléknul mi tričko a jazykem obkreslil lem podprsenky. Občas zajel i pod ní. Zavdzdychala jsem, když se studený piercing otřel o mou pokožku.

Přisál se mi na rty a rukou mi zajížděl pod kalhoty.

,,Ehm...Amber?" Zaklepala na dveře Klementinka.

,,Počkej chvíli!" Zavolala jsem nazpátek a chtěla si obléct tričko. Carter mě ale nepustil.

,,Cartere. Počkej, chci se obléct. Ještě nás takhle uvidí" řekla jsem a vzala si tričko, které jsem si oblékla.

,,Božeee" zasténal mi do ucha smutně. Klementinka otevřela dveře a dívala se na nás.

,,Copak je?" Usmála jsem se na ni.

,,Co jste tu dělali? Slyšela jsem vzdychání" řekla a já se na Cartera podívala.

,,Víš my jsme tu-" Začal Carter, ale já ho pro jistotu přerušila. Bůh ví co by z něj vypadlo.

,,To je jedno, co potřebuješ?" Řekla jsem.

,,Aha. Můžu gumové medvídky?" Zeptala se.

,,Ale jistě" usmála jsem se na ni a vstala. Šla jsem do spíže a našla tam gumové medvídky. Podala jsem je Klementince, která mi poděkovala, radostně pískla a šla se dále dívat na pohádku.

Carter mě chytil za ruku a táhnul do pokoje. Zavřel za mnou dveře a přitiskl mě na ně. Líbal mě a tlačil ke dveřím. Chytil mě za zadní stranu stehen a vysadil mě na něj. Omotala jsem svoje nohy kolem jeho pasu. Pomalu couval k posteli na kterou si lehnul i semnou.

Odtáhnul se a sundal mi tričko. Byla jsem pohlcena touhou. Sundala jsem mu taky tričko. Ach...ty břišáky. Byl na břiše potetovaný, což se mi neskutečně líbilo. Klišé, já vím. Otočil nás, abych byla pod ním.

Sundal mi teplákové kraťasy a já se nebránila. Naopak jsem si užívala každý dotek. Je pravda, že jsem to zažívala po druhé, takže jsem nevěděla úplně co a jak. Poprvé, když jsem byla u Marcuse, ale nestalo se to. Skončilo to u toho, že jsme oba byli ve spodním prádle a nachytala nás jeho starší sestra. Ale nechci na něj už myslet.

,,Cartere?"

Eloooo 👋
Kdo to řekl? Můžu vám říct, že Amber to nebyla 😅 Ale to vám už určitě došlo. Mám otázku 😃 Chtěly by jste kapitolu z pohledu Cartera? 🤔 A chci ještě upozornit, že v další kapitole bude erotická scéna 😆 Nikdy předtím jsem nic takového nepsala, takže v tomhle jsem trochu stydlín 😶

🐷Miskaa🐷

AdoptedKde žijí příběhy. Začni objevovat