•7•

433 14 0
                                    

19.12.

Druhák. Tak nějak to zvládám. Jinak studuju knihaře, kdyby jste se někdo ptal.

Tento rok je asi nejteplejší rok v historii lidstva. Protože je Prosinec a je 20°. A to nekecám. Píšou o tom všude ve zprávách. Že prý konec světa nebo co.

Dnešek nebyl ničím zvláštní. Sedím si tak v lavici, když v tom...

,,Poprosím Amber Pynovou a Charlieho Pega aby se dostavili do kanceláře, děkuji" ozvalo se z rozhlasu. Celá třída, společně s učitelkou, se na mě otočili.

,,No běž" řekla učitelka a já opatrně vyšla ze třídy.

Když jsem přišla do kanceláře, Charlie už tam byl.

,,Dobrý den" řekla zástupkyně když mě uviděla.

,,Dobrý den" řekla jsem potichu. Přišla jsem blíž přičemž se na mě Charlie usmál.

,,Takže, vzhledem k tomu, že ty Charlie propadáš z Matematiky, ale opravdu silným způsobem, že jsme měli v plánu tě odtud vyrazit a Amber je jedna z nejlepších matematikářů na škole, tak tě bude doučovat. Nejlépe u některého z vás doma" řekla a podívala se na nás pohledem, který se tázal zdali souhlasíme.

,,Jak neprofesionální" Pomyslela jsem si. I přes odpor, jsem souhlasila.

,,Dobře, myslím že s tím nebude problém" usmála jsem se.

,,Dobře, můžete odejít do svých tříd" řekla zástupkyně a my naráz vyšli.

,,Už se těším" usmál se na mě.

,,Počkám tě před školou, po cestě to domluvíme" řekla jsem a rychlím krokem se vydala ke třídě.
.
.
.
Už jsem stála před školou a čekala na Charlieho. Viděla jsem skupinku kluků a v ní Charlieho.

,,Kluci, už budu muset" řekl Charlie a odešel od nich směrem ke mě. Všimla jsem si, že kousek ode mě stál Carter.

,,Ahoj" usmál se na mě když přišel.

,,Ahoj" řekla jsem tiše.

,,Tak jdeme?" řekl a já jen kývla hlavou na souhlas.

,,Takže nejlepší matematikářka?" Začal konverzaci přičemž jsem protočila očima.
.
Stáli jsme před jeho barákem a on hledal klíče.

,,Mám je" usmál se a zacinkal s nimi před mým obličejem na znak, že je našel.

,,No hurá" protočila jsem očima a vešla dovnitř, když otevřel. Chtěla jsem nahlas pozdravit, ale Charlie mě chytil za ruku a znovu mě táhnul do pokoje.

Přitiskl mě na dveře a začal zběsile líbat. Nějak se mi ho podařilo odstrčit.

,,Co to děláš? Co třeba tvoji rodiče?" Řekla jsem a zkřížila ruce na prsou.

,,Nikdo doma není. Můžeš řvát jak chceš až tě budu nemilosrdně a tvrdě šukat" zavrčel mi do ucha přičemž mě chytil kolem krku a silně zmáčkl. Když mě pustil, naštvaně jsem se na něj podívala.

,,Ale prosím tě, jsi tak roztomilá, když se zlobíš" usmál se a políbil mě. Neomlouval se mi slovy, ale něžnými polibky.

,,Ale, myslím, že bychom měli začít dělat tu matiku" usmála jsem se a vytáhla učebnici a sešit z batohu.

,,Takže se budeme učit na zemi?" Zeptala jsem se. Ne, že by mi to vadilo, právě naopak. Preferuji učení se na zemi než u stolu.

,,Ano" usmál se a já na něj.

AdoptedKde žijí příběhy. Začni objevovat