Jen jsem tiše seděla na gauči a chvíli mi trvalo uvědomit si, že se Charlie oblíká a odchází z místnosti.
,,Kam jdeš?" Zeptala jsem se.
,,Musím si něco vyřídit, zatím si zapni televizi" usmál se načež jsem uslyšela dupot po schodech nahoru.
Jen jsem pokrčila rameny a oblékla se. Hrozně mě zajímalo co Charlie řeší, tak jsem se rozhodla to jít zjistit. Potichu jsem se přemístila ke schodům, které jsem se snažila co nejtišeji vyjít.
Stála jsem před Charlieho pokojem ze kterého jsem slyšela jeho hlas. Potichu jsem se ke dveřím naklonila a poslouchala. Vím že je to nesprávné, jenomže jsem zvědavá.
,,Já vím, jenomže teď se to nehodí" řekl ustaraně.
,,Ale ty to nechápeš. Teď mě pustili z nemocnice, víš jak by bylo blbý kdyby mě tam zase přivezli?" Řekl se zvýšeným hlasem.
,,Jak jako uklidni se?! Jak se mám podle tebe asi uklidnit?! Chápeš že já bych tak přišel úplně o všechno?! Riskuju ztrátu všeho na čem mi záleží! Riskuju život " Řekl přičemž jsem se zarazila. Jak to myslí?
,,Nechceš mě alespoň někdy pochopit? Já mám skvělou rodinu, skvělou přítelkyni. Úžasnou přítelkyni. A o to všechno nechci přijít!" Řekl přičemž jsem zaslechla tichý vzlyk.
,,Hele víš co?! Odmítám to" řekl přičemž položil hovor. Rychle jsem seběhla ze schodů a sednula si na gauč. Vůbec jsem nic nechápala, ten hovor mi zamotal hlavu.
Po chvíli se Charlie objevil ve dveřích.
,,Děje se něco?" Zeptala jsem se, když jsem si všimla jeho zničeného výrazu.
,,Ne" usmál se a dělal že se nic neděje. Sednul si ke mě a políbil mě.
,,Miluju tě" usmál se přičemž jsem mu úsměv opětovala.
,,I já tebe" řekla jsem. Obejmul mě a silně sevřel. Jen jsme seděli na gauči a mazlili se.
.
*Večer*
.
POHLED CHARLIEHO:,,Zlatooo?" Zaslechl jsem z kuchyně.
,,Ano?" Usmál jsem se když jsem do kuchyně vběhnul. Stála u linky a dělala těsto na sušenky.
,,Já nemám v čem spát" fňukla.
,,Můžeš spát nahá, víš že mi to nevadí" mrknul jsem.
,,Haha, vtipný" řekla ironicky.
,,Tak počkej, něco ti donesu" řekl jsem.
,,Můžeš mi vzít nějakou tvoji mikinu" řekla šťastně. Na to jsem neodpověděl a šel jsem do pokoje. Vzal jsem mikinu a šel jsem zpátky za ní.
,,Tady máš" usmál jsem se přičemž se otočila. Hodil jsem po ní mikinu načež se roztomile zaculila a zase se otočila k lince.
,,Jak jsou na tom naše sušenky?" Zašeptal jsem jí do ucha přičemž jsem jí omotal ruce kolem pasu.
,,Už je budu dávat do trouby" zasmála se.
,,Místo toho aby jsi mě tu furt ohmatával, můžeš jít zatím nachystat nějaký film nebo seriál" řekla.
,,Faajn" zasmál jsem se a pustil jsem ji. Vzal jsem si notebook a napojil jsem ho na televizi. Po krátkém vybírání jsem vybral horor 'Behind you' (Je to opravdu dobrý horor, doporučuju. Pozn. Autorky) a odešel do pokoje.
,,Sušenky jsou hotový" zavolala po půl hodině. Přiběhl jsem do kuchyně a viděl Amber jak stojí uprostřed kuchyně jen v mojí mikině a tácem sušenek v ruce.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...