Povídali jsme si a smáli se. Najednou mi zazvonil telefon.
,,Počkej chvíli" usmála jsem se a podívala jsem se na telefon. Volal mi Martin.
,,Ano?" Usmála jsem se když jsem to vzala.
,,Slyšel jsem co se stalo. Jsi v pořádku?" Řekl ustaraně.
,,Ano jsem" řekla jsem.
,,To jsem rád"
,,Nechceš přijít, alespoň bude sranda" usmála jsem se.
,,Klidně, za chvíli jsem tam" řekl a položil to.
,,Kdo přijde?" Zeptal se.
,,Martin" usmála jsem se a sednula jsem si za ním.
,,Ten Martin?"
,,Ano, však se bavíte, ne?" Zeptala jsem se opatrně.
,,Jojo" zasmál se.
.
Otevřeli se dveře vnichž stál Martin. Zvednula jsem se abych ho obejmula. Silně mě sevřel přičemž mnou projela vlna tepla. Z Charlieho strany jsem uslyšela jemné zamručení.
,,Jsem ráda že jsi přišel" usmála jsem se na něj když jsme se odtáhli.
,,Ahoj Charlie" usmál se přičemž jsem si sednula k Charliemu a Martin si sednul na židli. Charlie mi omotal ruce kolem pasu a přitáhnul si mě k sobě přičemž se podíval podezřívavě na Martina.
,,Ahoj Martine" usmál se. Tak jsme si povídali, dokud neskočila návštěvní doba.
.
Další týden
.
Dneska má být Charlie propuštěn z nemocnice. Byla jsem vzhůru od 10, abych se nachystala a nějak celkově zkulturnila.Dala jsem si černé riflové kraťasy, černé uplé tílko a znovu jsem si upletla 2 copy.
Šťastně jsem vyběhla z pokoje a šla jsem se do kuchyně najíst. Sarita si povídala s Kennym a Klementinka jedla u stolu. Přiběhla jsem k Saritě a obejmula jsem ji.
,,V klidu. To se tak těšíš?" Zasmála se.
,,Jo" zapištěla jsem a pustila jsem ji.
,,Kdy ti jede autobus?" Zeptala se.
,,Za 4 hodiny" usmála jsem se a vytáhla si sklenici, do které jsem následně nalila pomerančový džus.
Vzala jsem si misku přičemž jsem do ní vysypala zbytek cereálií. Otevřela jsem lednici, z které jsem vytáhla mléko, kterým jsem zalila cereálie.
Sednula jsem si a začala jsem jíst. Carter ještě podle všeho spal.
,,Sluší ti to" usmála se Klementinka.
,,Má pravdu" řekl Kenny.
,,Děkuju" zazubila jsem se.
,,Tak, co je dneska v plánu?" Zeptala jsem se nahlas.
,,Co máš v plánu ty?" Zeptala se Sarita.
,,Pojedu za Charliem a budu nějakou dobu s ním doma" pokrčila jsem rameny, načež jsem spozorovala Saritin výraz.
,,Tedá, mohla bych?" Zeptala jsem se se smíchem.
,,Ale jo prosimtě" zasmála se. Ve dveřích se objevil ospalý Carter.
,,Dobré ráno" usmála se Sarita.
,,Nezajdeme na bowling? Já, ty, Klementina a Carter?" Navrhl zničehonic Kenny.
,,To je fajn, budeme tam celá rodina" prohodil Carter přičemž se posměšně podíval na mě.
Najednou mu od Sarity přiletěl pohlavek.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...