Ráno mě vzbudil Charlie, protože mu omylem spadla lžička na zem. Strašně mi zastřeštilo v hlavě.
Kocovina.
,,Promiň lásko" řekl, když uviděl, že mě to vzbudilo.
,,Sss, to je dobrý" sykla jsem bolestně.
,,Moc se ti omlouvám" řekl s lítostí v hlase.
,,To je dobrý. Chceš nějak pomoct nebo..?" Zeptala jsem se rozespale.
,,Ne, spi dál zlatíčko" usmál se, přišel a dal mi pusu na čelo. Chvíli na to jsem usnula.
.
Po nějaké té půl hodince jsem se vzbudila, ale pořád jsem měla zavřené oči.,,Ahoj Charlie" uslyšela jsem Joshův hlas.
,,Drž hubu debile" zasyčel Charlie šeptem.
,,Kde je Amber?" Zeptal se stále nahlas. Charlie ukázal směrem ke mě.
,,Uuuu, je tak sexy. Tu bych hned píchal, kdyby jsi tu nebyl. A takový velký-" šeptal, ale uslyšela jsem jak mu dal Charlie facku a táhnul ke stolu, kde si sednuli.
Odposlouchávala jsem je.
,,Tak promiň no. Kouřila ti?" Zeptal se Josh.
,,Jo, 3x jsem se udělal"
,,Nekecej" řekl s údivem Josh.
,,A píchali jste?" Ptal se dál.
,,Když jsem přišel, okamžitě jsem ji ohnul o tenhle stůl" zasmál se.
,,Kámo jenom?"
,,Ještě před spaním na mě jezdila" řekl Charlie hrdě.
,,A jak chutná?" Položil Josh další otázku.
,,No-"
,,Slyším vás. Každé slovo" řekla jsem bez pohybu.
,,Ty jsi už vzhůru?" Zeptal se Charlie zmateně.
,,Ano, to jsem" řekla jsem a sednula jsem si. Samozřejmě jsem se zakryla dekou načež jsem v Joshově tváři zachytila smutek.
Pomalu jsem se zvedla s peřinou kolem mě. Otočila jsem se a oblékla jsem se do Charlieho trička a kalhotek.
Bylo mi jedno, že tam byl Josh. Když jsem byla převlečená, vzala jsem si skleničku a nalila jsem do ní vodu.
Sedla jsem si k nim. Upila jsem z vody.
,,Co ty Joshi? Jak si se vyspal?" Zasmál se Charlie nervózně.
,,Celkem dobře, akorát ne moc dlouho" pokrčil rameny. Charlie pod stolem propletl naše ruce.
,, Řekl jsem si, že se stavím, ale nevěděl jsem, že jsi spala Amber, promiň" řekl lítostně.
,,To je dobrý" usmála jsem se a napila jsem se. Opřela jsem si hlavu o ruku.
,,Ale jde vidět, že máš kocovinu" zasmál se Josh.
,,Hlavně že ty ji nemáš" řekla jsem.
,,Nemám. Nebo alespoň ne tak silnou jako ty" rozesmáli se s Charliem.
Smáli se nahlas a díky tomu jsem sykla, protože mi znovu zatřeštilo v hlavě.
,,Promiň zlato" přestal se smát Charlie. Josh se pořád smál, ale když na něj Charlie hodil vražedný pohled, přestal.
,,Dobrý?" Usmál se na mě Charlie.
,,Jo" řekla jsem bolestně.
Nějakou dobu jsme tam seděli a povídali jsme si.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...