Vzbudila jsem se někdy večer. Bylo mi dost líp.
,,Kolik je hodin?" Zeptala jsem se Charlieho, který stále seděl u stolu.
,,Půl desáté večer" usmál se a já na něj. Vstala jsem a sednula si naproti němu.
,,Jak ti je?" Zeptal se starostlivě.
,,O dost líp" zasmála jsem se.
,,Nepůjdeme se projít?" Zeptala jsem se.
,,Můžeme-" sekl se, protože mu někdo volal.
,,No kámo?" Zeptal se když to vzal.
,,No, ano jsem tu...fakt?...no, mám tu přítelkyni...už se stalo...dobře, kde se sejdeme?...aha, ty přijdeš, tak fajn a za jak dlouho?...hodinu? Dobře, tak se budu těšit...ahoj"
,,Kdo to byl?" Zeptala jsem se.
,,Kamarád, přijde sem" usmál se.
,,Aha"
,,Půjdu do obchodu, chceš jít se mnou?" Zeptal se.
,,Ne, to je dobrý" zaculila jsem se.
,,Dobře, tak já půjdu" řekl a obléknul se.
,,Ahoj" usmála jsem se a přišla za ním.
,,Ahoj" obejmul mě a políbil. Potom odešel. Vzala jsem si telefon a něco jsem tam projížděla.
Po chvíli jsem uslyšela volání z dola. Podívala jsem se a tam byl nějaký kluk. V ruce svíral plnou tašku čehosi.
,,Em, čau, je tam Charlie?" Zeptal se nejistě.
,,Ne, šel do obchodu. Ty jsi ten kamarád hádám" usmála jsem se.
,,Ou, aha. Jo jsem"
,,Tak pojď nahoru" řekla jsem a zalezla zpět dovnitř.
,,Díky. Mimochodem jsem Jo-" řekl, ale zasekl se, když se na mě podíval. Stála jsem tam jen v tričku a kalhotkách.
,,Ehm...jsem Amber" usmála jsem se a podala mu ruku.
,,J-Josh" oplatil mi úsměv.
,,Co to máš na té ruce?" Zeptal se.
,,Jo tohle-"
,,Máš to i na druhé ruce" řekl a vzal obě moje ruce. Když si prohlížel mé zápěstí, jeho pohled sjel níž.
,,Jo, promiň, hned se obleču, zatím si sedni" řekla jsem nervózně, když se na mě pořád díval.
Sednul si a já si oblékla rifle. Otočila jsem se k němu zády a vyslékla jsem si tričko. Vzala jsem si podprsenku a oblékla si ji.
Hned potom jsem si oblékla mikinu ve které jsem přišla. Nebudu tam přece v Charlieho tričku.
Otočila jsem se na Joshe. Všimla jsem si, že měl ruku na rozkroku a pomalu s ní pohyboval. Ignorovala jsem to a sedla jsem si naproti němu.
,,Proč tu vlastně si?" Zeptala jsem se stále s úsměvem.
,,Přinesl jsem další chlast" usmál se a dal tašku na stůl. Hodně to cinklo.
,,Fajn, tak já to schovám" usmála jsem se.
,,A proč? Dáme si ne?" Zasmál se.
,,Vlastně proč ne" zasmála jsem se a vzala tašku. Položila jsem ji na linku.
POHLED CHARLIEHO:
Vylezl jsem nahoru a uviděl tam Joshe a Amber jak stojí zády k nám. Josh mě chtěl pozdravit, ale já si přiložil prst na rty na znak aby byl potichu.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...