Přišla jsem domů a ihned jsem šla do pokoje, aby si mě nikdo nevšiml. Lehnula jsem si do postele a vzala jsem si telefon. Napsala jsem Charliemu, že jsem doma a v pořádku.
Hned na to jsem usnula.
.
.
Vzbudila jsem se v 11 hodin. Vstala jsem a uvědomila jsem si, že jsem usnula ve věcích ve kterých jsem včera přišla.Nepřevlékala jsem se, jenom jsem se učesala, udělala si dva velké copánky a našla jsem si nejbližší autobus co mi jel, který mi jel za 20 minut.
Vyšla jsem z pokoje a znovu jsem se snažila nikoho nepotkat. Tentokrát marně.
,,Amber, ty jsi už vzhůru?" Řekl Kenny, když jsem byla u dveří.
,,Ehm, jsem" usmála jsem se a obula se.
,,A kam jdeš?" Zeptal se.
,,Do nemocnice za Charliem" usmála jsem se.
,,Sama?" Zeptal se podezřívavě.
,,Ano a za chvíli mi jede autobus" řekla jsem.
,,Tak jeď a buď brzo doma" usmál se a odešel.
,,Dobře, ahoj!" Zavolala jsem na celý dům a vyběhla ven. Běžela jsem na zastávku a koupila jsem si lístek.
.
Otevřela jsem dveře od jeho pokoje, ale on tam nebyl. Neležel v posteli a když jsem otevřela koupelnu co měl na pokoji, taky tam nebyl.Najednou se za mnou zavřely dveře. Prudce jsem se otočila přičemž jsem ucítila propojení mých rtů s rty někoho jiného. Charlie.
Uslyšela jsem jak se dveře zamkly. Snažila jsem se odtáhnout, ale on si mě vždy přitáhnul.
Přešel semnou k posteli. Položil mě na ni a já cítila jemné polibky na krku. Uvolnila jsem se tak moc, že mi trvalo zaregistrovat, že mi dělá cucflek.
Pomalu mi začal vyhrnovat tričko a jeho pohledem skenoval každou část mé kůže. Dával mi malé pusy na břicho, přičemž mě chytil za boky.
,,Charlie? Přinesla jsem ti čaj" uslyšela jsem za dveřmi.
,,Teď nemůžu" zavolal.
,,Děje se něco? Proč je zamknuto?" Ozvalo se spoza dveří. Charlie jen protočil očima a nahnul se ke mě.
,,Ani se nehni" zašeptal mi do ucha a skousnul mi ušní lalůček. Vstal a šel ke dveřím. Odemknul a otevřel.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se postarší sestřička.
,,Jsem" usmál se.
,,Tak co se stalo že jsi měl zamknuto?" Zeptala se a snažila se podívat dovnitř, což jí Charlie nedovolil.
,,Hele Bonnie, mám tu přítelkyni a chtěli bychom trochu soukromí. Navíc bych chtěl využít toho, že v mém pokoji nefungují kamery" řekl a ušklíbl se.
,,Aha, ale víš že by jsi neměl, můžu ji alespoň vidět?" Zeptala se. Charlie se na mě podíval a já si stáhla zpět tričko přičemž jsem si sednula na kraj postele.
Charlie otevřel dokořán dveře a sestřička se na mě podívala.
,,Amber, tohle je moje teta Bonnie. Bonnie, tohle je Amber, moje přítelkyně" řekl. Rychle položila čaj na stolek a začala si mě prohlížet.
,,Tak tohle jsi ty. Charlie o tobě pořád mluví" řekla a dívala se na mě jako na svatý obrázek.
,,Vážně?" Řekla jsem překvapeně a podívala jsem se na Charlieho, který se podrbal na zátylku.
,,Ano. A vidím že si tě musel hned označit" zasmála se přičemž si prohlížela můj krk.
,,Ale pobrala hodně krásy" zasmála se a šťouchnula do Charlieho.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...