,,Cože?" Řekla jsem překvapeně.
,,Víš jak jsem dělal ten řidičák na motorku?"
,,Vím no"
,,Tak mi máma koupila motorku" vyjekl přičemž jsem si všimla, že stojí ve dveřích.
,,Děkuju moc mami" řekl a objal ji když si jí všimnul.
,,Už asi půjdu domů" usmála jsem se a zvednula jsem se.
,,A já půjdu zkusit motorku" řekl Charlie.
,,Teda, můžu mami?" Řekl rychle, když si všimnul výrazu jeho mámy. Ta jen z kapsy vytáhla klíče a zavěsila si je za klíčenku na ukazováček.
,,Jsi úžasná" mrknul na ni a vzal si klíče. Vzala jsem si batoh a dole jsem se obula.
,,Tak já jdu, dávej na sebe pozor" usmála jsem se na Charlieho.
,,Počkej, ty nepojedeš se mnou?" Zeptal se zmateně.
,,No já nevím" zasmála jsem se.
,,Pojď" usmál se, vzal mě za ruku a táhnul do garáže.
Podal mi helmu, kterou jsem si nasadila a sednul si na motorku. Pobídl mě, ať si sednu což jsem udělala.
,,Charlie? Mám strach" řekla jsem.
,,Neboj, nedovolím aby se ti něco stalo" usmál se na mě. Vyjel z garáže a vjel na silnici. Hodně zrychlil.
,,Zpomal, prosím!" zapištěla jsem načež ještě více zrychlil.
,,Charlie" žadonila jsem a ještě více jsem stiskla jeho pas.
.
Zastavili jsme u mého domu a sundali si helmy.,,Půjdeš dovnitř?" Zeptala jsem se.
,,Klidně" usmál se. Vešli jsme do domu a já jsem okamžitě odhodila batoh a běžela jsem do koupelny. Sednula jsem si k záchodu a vyzvracela jsem se do něj.
Uslyšela jsem, jak někdo vešel ke mě přičemž se ze strany té osoby ozvalo zajíknutí.
,,Promiň, nechtěl jsem" řekl Charlie.
,,Nic se nestalo" usmála jsem se, ale nepodívala jsem se na něj. Místo toho jsem se znovu pozvracela.
,,To teda stalo! Měl jsem zpomalit, jsem pitomec" řekl s povzdechem.
,,Nejsi, nech toho. Donesl by jsi mi vodu a kapesník prosím?" Zeptala jsem se.
,,Určitě" řekl a ihned odešel. Po pár minutách se vrátil a položil vedle mě ubrousek i s vodou.
Otřela jsem si ubrouskem pusu a napila jsem se vody. Cítila jsem jak mi Charlie pohladil hlavu.
Spláchla jsem a šla jsem do kuchyně i se sklenicí. Sednula jsem si na gauč a si Charlie sednul vedle mě načež jsem mu dala hlavu na hruď.
Zapnula jsem televizi a našla nějaký program, kde by bylo něco zajímavého.
,,Necháme tam Přátele?" Zeptala jsem se.
,,Jo, klidně" usmál se a dal mi pusu na hlavu. Uvolnila jsem se, tak jsem si lehnula a hlavu jsem dala na jeho stehna.
Uvolnila jsem se až moc, takže jsem usnula.
POHLED CHARLIEHO:
Uběhlo půl hodiny a Amber pořád spala. Nechtěl jsem ji budit, byla roztomilá.
Když v tom se otevřeli vchodní dveře. Stála v nich Sarita a Klementinka.
,,Jé! Ahoj Charlie!" Zapištěla Klementinka.
,,Pšššt" zasmál jsem se a přiložil si prst na rty.
,,Amber spí" usmál jsem se na ni.
,,Aha" řekla opatrně.
,,Odnesu ji do pokoje a odejdu" řekl jsem, přičemž jsem se podíval na Satiru.
,,Klidně tu můžeš být déle" usmála se na mě. Neodpověděl jsem a vzal jsem Amber do náruče.
Odnesl jsem ji do pokoje a položil ji na postel. Usmál jsem se na ni a sednul jsem si k ní. Pohladil jsem ji po hlavě a chvíli jsem ji sledoval.
Řekl jsem si, že už půjdu, aby se Amber mohla vyspat.
,,Nashledanou" usmál jsem se na Satiru přičemž jsem si oblékal bundu a obouval boty.
,,Měj se" oplatila mi úsměv a já vyšel ven. Nasadil jsem si helmu a nasedl na motorku. Nastartoval jsem a vyjel.
Po cestě jsem uviděl, že po chodníku jde malá holčička, podobná Caylee. (Nikde to nebylo napsané, ale Caylee je mladší sestra Charlieho, kterou můžete znát z kapitoly •6• Pozn. Autorky)
Otočil jsem se, abych ji viděl i zezadu i když jsem věděl, že to Caylee není. Když jsem se otočil nazpět, přímo proti mě se neskutečnou rychlostí řítilo auto.
Eloooo 👋
Mooc se omlouvám, že je tato část moc krátká. Vím že jste normálně zvyklí na na část s 1k+ slovy, jenomže tady mi to nevycházelo tak, abych část ukončila nějak napínavě 🤷♀️ Tak snad vám to až tak nevadí 😅❤️Miskaa❤️
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...