,,Co to děláte?" Zeptala se Klementinka vystrašeně.
,,Klem? My hned přijdeme za tebou jo? Běž se dívat" usmála jsem se na ni a ona odešla. Carter mě začal znovu líbat a já se chtěla odtáhnout, jenomže Carter mě silně kousnul, tak jsem raději nic nedělala. Po chvíli se odtáhnul.
,,Až půjde spát, tak přijdu" mrknul na mě a obléknul si tričko. Vzala jsem si svoje oblečení a oblékla se taky. Vyšli jsme z pokoje a šli za Klementinkou.
.
.
.
Bylo 21:10 a Klem byla v posteli. Carter mě chytil za ruku a táhnul do pokoje. Ale tentokrát do jeho pokoje. Znovu dveře zavřel a tentokrát je zamknul. Přitlačil mě na ně a já věděla co mám udělat. Skočila jsem na něj a nohy omotala kolem jeho pasu. Do polibku se usmál a znovu couval k posteli. Tentokrát se otočil, aby byl nade mnou. Mezitím jsem si prohlédla jeho pokoj. Sice byl všude bordel, ale to jsem v tu chvíli neřešila.Všude byla jeho vůně. Na chvíli se odtáhnul a vysléknul mi tričko a hodil ho někam za nás. V tom bordelu ho už asi nenajdu. Pokračovaly kraťasy, které taky letěly za nás. Nechtěla jsem zůstat pozadu, tak jsem mu sundala tričko. Chtěla jsem i tepláky, ale místo toho Carter sjel níž. Jazykem kalhotky nabral a stáhl je dolů. Byl šikovnej. Když se mě jazykem jemně dotknul, napnula jsem se. Podíval se na mě a usmál se.
Pokračoval a já si užívala pohyb jeho jazyka. Vytřeštila jsem oči, když do mě strčil ukazováček. Podíval se mi do očí a usmál se. Přidal i prostředníček načež jsem zavzdychala. Vyndal ze mě oba prsty a dal mi je k obličeji. Nechápala jsem, dokud mi je nepřiložil k puse. Olízla jsem je.
,,Hodná holka" řekl spokojeně. Zaculila jsem se na něj. Sundal si kalhoty i s boxerkami a já pouze hleděla.
,,Aby mě to neroztrhlo" řekla jsem překvapeně. Zasmál se a stoupnul si. Ihned jsem pochopila a začala. Vzdychal a po chvíli mě chytil za hlavu a udával si vlastní tempo. Kolikrát jsem se zakuckala, jak hluboko do krku se mi dostal. Ale nevadilo mi to.
Asi mu to nestačilo, takže mě dal na záda a rychlostí světla ho do mě zasunul. Zavzdychala jsem. Začal přirážet a já vzdychala společně s ním. Díky bohu jsem brala antikoncepci, takže jsem se jakž takž nebála.
Na poslední chvíli ho že mě vytáhnul a vystříkal se mi na hruď a břicho. Vzala jsem kapesník a utřela to ze mě. Myslela jsem si, že už je konec, ale nebyl. Otočil mě na břicho a zasunul. Přirážel, ale já chtěla víc, stejně jako on.
,,Při-aah-přidej" zásténala jsem. Přirazil do mě až po kořen načež jsem slastně zavzdychala.
,,Cože? Nerozumím" řekl se šibalským úsměvem.
,,Přidej pro-aaaa-sím" Zasténala jsem tiše.
,,Hmm, pořád ti nerozumím" zasmál se.
,,Tak už přidej kurva" řekla jsem naštvaně, ale zároveň s chtíčem. Zrudla jsem a on se jen zasmál. Poslechl mě a přidal. Několikrát mě přes zadek plácnul. Když se mi udělal na bedra, kapesníkem to utřel a lehl si vedle mě. Měla jsem hlavu v polštáři a nasávala jeho vůni. Všimnul si, že jsem na sobě měla ještě podprsenku. Rozepnul mi ji a otočil mě.
,,No to mě poser! Ty máš céčka!" Zasmál se a já neskutečně zrudla. Usmál se a políbil mě.
,,Byla jsi skvělá" pohladil mě po tváři.
,,Vždyť většinu práce jsi udělal ty" zasmála jsem se. Na to mi už nic neřekl, jen vedle mě ležel. Oba jsme zhluboka dýchali. Po chvíli vzpamatovávání se z orgasmu a vlastně všeho co se stalo, jsem si vzala kalhotky a oblékla si je. Dále kraťasy, podprsenku a tričko.
ČTEŠ
Adopted
RandomDívka je v dětském domově 13 let, ale je šťastná. Nic jí nechybí, má přítele a super vychovatelku. Byla v přesvědčení že si jí nikdo neadoptuje, jenomže její přesvědčení přešlo, když přišla nečekaná adopce. Milí rodiče, starší bratr a mladší sestra...