Je krásný červnový den. Dnes je poslední den školy a já končím 7. třídu. Na sebe jsem si oblékla bílý svetřík,modré roztrhané džíny a černé Conversky ( viz. obrázek)
Teď sedím s Nellou v lavici a čekáme na učitele. „Co budeš dělat o prázdninách? " Zeptá se mě a já ihned odpovím „Znáš to ležení v posteli a sledování Netflixu,nějaká ta dovolená a samozřejmě přespávačky s tebou." „A co ty? " dodám rychle. „To samý co ty, to je snad jasný. " Odpoví se smíchem a to už přichází učitel.
Právě sedím u sebe v pokoji na posteli a píšu si s Thomasem. Na vysvědčení jsem měla jako vždy samé jedničky. A také jsem za to dostala štěně. Jmenuje se Beily a je neuvěřitelně roztomilý. Ale vůbec to nechápu protože rodiče mi nikdy nechtěli dovolit psa ve městě.Asi to bude mít háček a Beily bude muset zůstat u babičky.
Sofie's instagram
❤💬
Liked by @nella_ and 3 249 others @sofieross ♡My new love♡
@nella_ Cute 💞
@_thomas_ Only my 💘
@simonross Best sister and her love 💕
@lukross Something I don't know about?😏 @_thomas_ @sofieross
@sofieross @lukross No, we are only best friends🙄
End of Sofie's instagram
„Sofíí, pojď sem! " Zavolá najednou mamka a já běžím do obýváku. Všichni bráchové sedí na sedačce, což je divný. „Co se děje? " Zeptám se. „Posaď se prosím" Odvětí mile taťka a já při sednu ke klukům. „Musíme vám něco oznámit. " Začne pro změnu mamka. „Za týden se všichni stěhujeme do LA. " Dopoví taťka a my na ně nevěřícně koukáme. Po chvíli ticha mamka konečně promluví. „Jste rádi? " My pouze přikývneme a se slzami v očích je jdeme obejmout. Všichni víme že jsou to slzy štěstí ale zároveň i smutku.
„To bude ještě něco" Zašeptá mi Conor stojící vedle mě.
Tak nakonec ještě jedna kapitola dnes. Nebojte příště už se tam objeví i další, pořád je to takový začátek. ☺
Ahoj 💘
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Teen FictionCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...