18. New school 🏫

1.1K 26 0
                                    

Z mých snů mě vyruší cinknutí mobilu. Jak jinak než zpráva od Paytona. „Dobré ráno lásko. Musíme do školy. V 7:50 před vaším domem ❤❤"
Rychle vstanu a běžím do koupelny udělám si hygienu. Poté si to namířím do šatníku. Obleču si bílé krátké tričko Tommy Jeans, džínové kraťasy a bílé Conversky.

Hned potom se rozběhnu do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned potom se rozběhnu do kuchyně.
Hned se ale vrátím zpět do pokoje pro svoji tašku. Popadnují a běžím zpět do kuchyně. Už tam všichni sedí a snídají. Sednu si má své místo kde na mě už čekají lívance. Vypadá to úžasně.

A samozřejmě to i úžasně chutnalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A samozřejmě to i úžasně chutnalo. „Bylo to skvělé. " Řeknu mamce hned jak polknu poslední sousto. „Děkuji moc " Odpoví mamka a usměje se. „Tak šup děti je 7:49. Rychle do auta." Zakřičí na nás taťka který si obouvá boty. „Jo já jedu s Paytonem. " Oznámím mu. „To nám bylo všem jasný. " Dokončí se smíchem Simon
„Ha ha moc vtipný. " Oplatím mu to a už vycházím ze dveří. „ Moc ti to sluší, jako vždy. " Řekne okamžitě Payton a políbí mě. „Fuuuj" Zapojí se do konverzace Jack který se u toho směje.

Už stojíme před školou. Je krásná. Simon už je na střední a chodí hned do vedlejší školy, která je taky soukromá. „Tak jdeme " Prohlásí Lilly a Eli zároveň. Payton mě okamžitě chytne za ruku a proplete naše prsty. Poté se s ostatními rozloučíme a jdeme do naší třídy. Skříňky dnes nepotřebujeme tak k nim ani nejdeme. Vejdeme do třídy kde sedí pouze dva kluci. Sedneme si do lavice a Payton začne. „Támhle ten kluk vzadu co je na mobilu je Alex. A támhle ten co sedí ve předu a čte si to je Ben. Jo a ještě přijde Jerad a Jackson ale ty asi znáš. " Dokončí a ještě rychle dodá. „No a to je celá třída. To je v pohodě ne? " Já přikývnu a do třídy vejdou dva kluci, povídají si a něčemu se smějí. Když nás uvidí jdou rovnou k nám „Čau Paytone. " Pozdraví ho jeden. Myslím že Jerad. A hned potom ho pozdraví i Jax. „A ty budeš Sofí že? " Řekne Jerad a natáhne ke mě ruku. „ Ano" Řeknu prostě a ruku přijmu. „Jax " Představí se hned druhý a taky si podáme ruce. To už do třídy vejde učitel.

Už jdeme domů. Ve škole se nic moc nedělo. „ Paytone! " Zakřičí Jax a mi se na něj otočíme. „Nechcete jít dneska na Venice Beach? " Dodá Jerad. Payton zakřičí na zpět. „Jasně tak ve 2 u nás! " Oba při kývnou a jdou nejspíš k sobě domů. „Půjdeš taky žejo? " Ujistí se. „No já nevím. S klukama si se dlouho neviděl, nechci překážet. " Odpovím mu. „Prostě jdeš a tečka. " Zakončí toto téma.

My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat