31. Disneyland 🎡🐭

673 15 1
                                    

Dnes je den kdy jdeme do Disneylandu. Moc se těším. Sofí ještě spí takže ji musím vzbudit. Začnu ji jemně hladit po tváří a ona se pousměje. „Dobré ráno. Mám pro tebe překvapení ale musíme hned vyrazit. " Řeknu jí a ona se natiskne víc ke mě. „Ale já žádný už nepotřebuji. " Odpoví a usměje se. „Ale potřebuješ. " Odporuji a jdu ke skříni. Vyberu si oblečení a potom i její oblečení. „Na to si obleč. " Řeknu a položím jí ho na postel. Neochotně se zvedne a obleče se. Potom jde do koupelny a já mezitím nachystám snídani a také se umyju. „Tak překvapení začíná touhle snídaní. " Řeknu a ukážu na balkón. „To je krásný. " Povzdechne si a obejme mě. „Tak pojď ať vše stihneme. " Povím a táhnu jí na tu snídani.

Payton's instagram

Payton's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @lauramoormeier and 2,345,456 others
@paytonmoormeier Breakfast for my princess👑@sofieross 💘😘😍

Comments off

End of Payton's instagram

„Bylo to skvělé. " Oznámí mi když dojíme. „Děkuji a teď pokračování. " Řeknu a ze skříně nám oboum vyndám mikiny. „Na pro jistotu kdyby se ochladilo. " Řeknu a podám jí její mikinu. „Děkuji a řekneš mi kam jedeme? " Zeptá se a já zakroutím hlavou na nesouhlas. Vezmu jí za ruku a jdeme směr recepce. Dojdeme tam a Elliot s rodinou už na nás čekají. „Ahoj! " Vykřikne Elliot a obejme nás. Sofí si ho vezme na ruku a jdeme k jeho rodině. Pozdravíme se a jdeme k autu. Pojedeme jedním. „A kam jedeme Sofí? " Zeptá se jí Elliot když vyjedeme. „To právě nevím. " Odpoví mu a oba se podívají na mě a Elliotovi rodiče. „No nekoukejte na nás tak to je překvapení. " Řekne Kamila a všichni se na ně usmějeme. Myslím že to Sofí dojde. Přece jen ty cesty si pamatuje. „Já myslím že vím kam jedeme. " Řekne Sofí když jsme skoro na místě.
Vystoupíme z auta a vyskytne se nám pohled na celý areál. „Jooo Disneyland!! " Vykřikne nadšeně Elliot a běží obejmout rodiče. „Děkuji moc. " Zašeptá mi Sofí a obejme mě. „Není vůbec zač. Vím že jsi sem zase chtěla. " Odpovím jí a nadzvednu jí a ona si obmotá nohy okolo mého pasu. Takhle dojdeme až ke vstupu. Máme to zaplacené předem takže nestojíme frontu. „To je supeeer! " Křičící Elliot a jeho taťka ho má na ramenou. „Koukejte balónky. " Řekne mu jeho taťka a všichni jdeme tím směrem. „Týjo těch je. " Řekne šťastně Elliot a my se zasmějeme. „Chceš udělat letadélko Levi? " Zeptá se ho jeho mamka a Levi šťastně přikývne. Je tak malinký.

Thesikls's instagram

Thesikls's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat