10. Love❤?

1.7K 38 4
                                    

Probudila jsem se asi v 7 ráno, což je hodně divné. Ale rozhodla jsem se že si zaběhnu na pláž a trochu si zacvičím. Vzala jsem si černé kraťasy bílou sportovní podprsenku, Nike tenisky a pro jistotu mikinu kdyby mi byla zima.

V kuchyni jsem si vzala jablko a nějaké to pití sebou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V kuchyni jsem si vzala jablko a nějaké to pití sebou. Doběhla jsem na pláž a bylo tam pouze pár lidí kteří si také šli zaběhat. Usadila jsem se na jednom hezkém místě a procvičovala si něco z gymnastiky. Když jsem byla maximálně spokojená běžela jsem zpět domů. Už jsem šla k nám když v tom na mě někdo zavolal. „Pojď k nám na zahradu prosím." Byla to Lilly se skateboardem v ruce. „Už běžím." Zakřičím na zpět. Doběhnu k ní na zahradu. „Všichni ještě spí
" Řekne okamžitě „U nás nejspíš taky. " Povím také. Lilly mě poprosila abych jí naučila něco na trampolíně a ona mě na oplátku učila na skateboardu. Moc jsme si dopoledne užil. Potom jsme šli k ní do pokoje kam po chvíli přiběhl Jack. Byl ještě rozespalý. Takové malé roztomilé stvořeníčko. Ještě jsem Lilly naučila nějaké protahování. Payton dnes prý jde s kamarády na skatepark, takže ho asi neuvidím. No nevadí. Na oběd už jsem šla domů. Prvně jsem se ale osprchovala a upravila. Vzala jsem si domácí oblečení. A šla na oběd. Odpoledne jsem si četla, kreslila nebo byla na mobilu či notebooku.

Sofie's instagram

Sofie's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @lillymoormeier and 11,369 others
@sofieross 🌄Morning routine🌄
And after teaching gymnastics @lillymoormeier. And she teaching me skateboarding.🥇

@lillymoormeier Best morning🌄

@jackmoormeier You are best gymnast😍

@millieross My incredible daughter 😘

@paytonmoormeier I miss you baby ♥ And this is perfect💯✨

@lukross Perfect ♡♡

End of Sofie's instagram

Večer někdo zaklepal na dveře. „Dále." Řeknu trošku nahlas aby bylo slyšet. Ve dveřích stál Payton s růžemi v ruce. „Ahoj " Zašeptal a zavřel dveře. „Ahoj " Řeknu a on jde směrem k mé posteli. „Víš chtel jsem se tě na něco zeptat. " Začne a sedne si ke mě na postel. „Víš už když jsem tě poprvé uviděl na fotce na tvém instagramu tak si se mi líbila. A když jsem tě viděl jak stojíš v našem domě a povídáš si s mými sourozenci tak jsem byl v sedmém nebi. " Pokračoval stále tiše. „No a chtěl jsem se zeptat no víš jestli by si se mnou nechtěla chodit? Jakože by si byla moje malá princezna. " Tak nějak na něj nevěřícně koukám ale jsem opravdu nadšená. „Em ano moc, moc ráda. " Okamžitě vydechnu. „Ani nevíš jak jsem šťastný. " Dokončí a políbí mě. „Já skočím pro vázu na ty růže, dobře? " Optám se „ No to je jasné že můžeš. " Odpoví a usmívá se od ucha k uchu. On je tak úžasný a jenom můj.

Jack's instagram

Jack's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @conorross and 9,456 others
@jackmoormeier 🌄Best mornings🌄 with @sofieross

@sofieross Yes, you are amazing💕😍

@simonross This is so funny but cute 💘

@eli_moormeier And I'm sleeping😴

@lillymoormeier Who photographing? 😂❤

@carlosross Best cute funny photo ❣❣

End of Jack's instagram

Přišla jsem zpět do pokoje a Payton se něčemu smál. Položila jsem vázu na stolek a skočila za ním. „Čemu se směješ? " Zaplata jsem se ho. Okamžitě odpověděl „To je tak úžasný . " Ukázal mi fotku kterou Lilly přidala Jackovi na instagram. Je tam se mnou a je to fotka z rána když jsem byla u Lilly a přišel tam za námi Jack. Musím říct že ta fotka je vážně dokonalá. Payton poté odešel a já si udělala hygienu a šla si lehnout ještě jsem přidala fotku a šla spát.

Sofie's instagram

Sofie's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @.sarah. and 12,345 others
@sofieross I love you ❤💘

@.sarah. Who? 😘😏

@lillymoormeier Cute and beautiful 😍💗

@carlosross New couple?? ❣❣❣

@conorross @carlosross I don't know! 😅💞

@_thomas_ Really? 😶 Who is he? 😶

End of Sofie's instagram

Tak a konec přesně 10 kapitoly. Nejspíš další kapitola vyjde zítra nebo až v pondělí. Nevím jak budu stíhat.
Ahoj 💘

My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat