„Půjdeme si prosím pro kafe? " Zeptám se Paytona okamžitě když vejdeme na letiště. „Jak si princezna přeje. " Odpoví mi a táhne mě směrem ke Starbucksu.
„Tak a jaké jména? " Zeptá se prodavač s úsměvem. „Payton a Sofí. " Oznámí Payton a prodavač nám podá objednávku. Společně s mým kafem mi podá lísteček. Odejdeme a jdeme si sednout. „Co to je? " Zeptá se mě. „Telefonní číslo. " Oznámím a lístek hodím do prvního koše co uvidím. „Asi neví že jsi jen moje. " Řekne a ruku mi dá kolem ramen.Sofie's instagram
❤💬
Liked by @hayesgrier and 3,194,564 others
@sofieross We're go to adventure 💘💕🌹@paytonmoormeier ❤💕Comments off
End of Sofie's instagram
Payton's instagram
❤💬
Liked by @nashgrier and 3,201,123 others
@paytonmoormeier We're go to adventure 💘💕 @sofieross 💕🌹Comments off
End of Payton's instagram
Pohled Paytona ☀
Právě přestáváme. Dneska musím Sofí říct že za týden letíme ještě do Česka. Myslím že když to zjistí tak první naše zastávka bude obchoďák. Protože řekne že nemá oblečení na další týden. Ale mě to nevadí já jí koupím cokoliv.
„Víš v sobotu máme odlétat zpět do LA. Ale já zařídil že poletíme s Lilly do Česka. " Oznámím jí když si bereme své kufry. „To je opravdu super, moc se těším." Řekne a obejme mě. „Počkat ale já mám oblečení jen na týden. " Dodá okamžitě a já se zasměji. „Neboj naše první zastávka je obchoďák. " Řeknu pořád se smíchem.
Prvně jsme samozřejmě jeli dát věci do hotelu. Teď už ale jdeme nákupním centrem a vcházíme do prvního obchodu s oblečením. Tohle bude ještě na dlouhou. „Tak a vybírej. " Povím a ona se okamžitě rozejde ke kalhotům.
V prvním obchodě si nakonec vybrala pruhované kalhoty, černé tričko a džínovou bundu. A ještě si vybrala modré roztrhané rifle lososový svetr nebo co já vím co je to za barvu a ještě si k tomu koupila nové vansky.
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Teen FictionCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...