Pohled Paytona 🍁
Dnes je zase pondělí. Ve škole by zase měli být kluci. Vzbudím zprávou Sofí ale pak mi dojde že spí u holek takže ty ji vzbudí. Podle fotek si to moc užili, což jsem moc rád. A ano já byl ten roztomilý kluk na kterého koukali z okna.
Právě stojím před školou a čekám na Sofí. Už vidím jak jde směrem ke mě s úsměvem na tváři. Je jako vždy krásná. Ve škole k nám zase přijdou kluci a snaží se nás rozhádat. „Už toho nechte pochopte že já vím že si to vymýšlíte. Už jste s tím trapný. A mohli jsme být aspoň kamarádi ale jestli se budete chovat takhle tak na to rovnou zapomeňte. " Zakřičí na ně rozčileně Sofí. „Tak promiň. " Řekne Jax. „A budeme teda kamarádi? " Zeptá se jí Jerad. „Nevím musím si to rozmyslet. " Dokončí Sofí a odchází od nich. „Sorry kámo nevím proč jsme se tak chovali. " Řekne mi Jax. „Jo byli jsme fakt blbí. " Řekne naopak Jerad. „To teda byli. " Zkonstatuje to Ben který kolem nás přicházel. Jsem rád že kluci dostali rozum.Dnes je sobota a my jdeme fotit nějaké fotky a večer jdeme zase za Lilly a Carlosem. Dnes budou tancovat Cha chu. Určitě se jim to povede. Teď ale jdeme já, Sofí, Carlos, Lilly a Jack k moři. Myslím že ty fotky dopadnou skvěle.
A taky že ano. Při focení jsme se hodně nasmáli ale fotky se vážně povedly. Jako kasicke podzimní fotky to nejsou, ale tak žijeme v LA a tady podzim prostě není. Aspoň že pojedeme na ty hory. Sníh už mi chybí. A ano na hory jedou i Rossovi ale Sofí to zatím neví.Sofie's instagram
❤💬
Liked by @_thomas and 945,456 others
@sofieross Autumn is here 🍁🍂😍
📸@paytonmoormeir😍😘@_thomas_ Beautiful photo ☺
@payotnmoormeir I am best photographer and you are best model 😍😘❤💗
@cameronross Cute 💝💞
@lillymoormeier Love you ♥
@madison Beautiful ♡♡♡
End of Sofie's instagram
Lilly's instagram
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Novela JuvenilCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...