Právě přistáváme. Už takhle z letadla je to tu nádherné. Chápu proč sem Payton tak moc chtěl. „Tak vystupujeme. " Oznámí mi Payton a společně se zvedneme. „Táák a kam teď ? " Zeptám se když vstoupíme na letiště. „Asi tam. " Odpoví mi a ukáže na jednu stranu letiště. A opravdu, našli jsme si své kufry a vydali jsme se k autu které už čekalo před letištěm. „Budu řídit. " Oznámím mu a nastoupíme do auta. Dojedeme k našemu hotelu. Je to jeden z nejlepších. Stojí kousek od moře a je tam úžasný výhled na to moře. „To je úžasné. " Vydechne Payton když jdeme k recepci. Vše jsem nahlásila a dostali jsme kartu od pokoje a náramky na jídlo. „Tak tohle je teprve krásné. " Řekne mi Payton když dojdeme do pokoje. „A ten výhled. " Dodám a dojdu k oknu. „Strašně moc děkuji. " Zašeptá mi do ocha a obejme mě. „Není vůbec zač. " Dokončím a položím si hlavu na jeho hruď. „Co takhle zajít k tomu moři. " Navrhne a ukáže z okna. „Jasně ale prvně si vybalíme" Řeknu a jdu ke kufrům. Vše jsme si vybalili a ještě se převlékli. Vzala jsem si krátké oranžovo žluté šaty a vyšli jsme z pokoje. „Ty mě znáš tak dobře nebo jak si věděla že bych chtěl hotel u moře? " Zeptá se když stojíme na takovém molu a okolo nás jsou lodičky. „Asi tě znám vážně moc dobře. " Odpovím mu a zasměju se. „No jo no. " Dokončí se smíchem. Sedli jsme si na molo a nohy si namočili do vody. „Moc se mi to tu líbí. " Řeknu a položím si hlavu na jeho rameno. „To mě taky. " Dodá a ruce si obmotá kolem mého pasu. Takhle tam spolu sedíme a povídáme si až do západu slunce. „Tam pojď půjdeme na večeři. " Řekne když slunce zapadne. Já přikývnu a vydáme se k hotelu. Na večeři a cestou na pokoj nás zastavili zase fanoušci. Už jsme si zvykli i když furt nechápu že je baví to co děláme. Oba jsme totiž zase začali být hodně aktivní na YouTubu a instagramu.
Sofie's instagram
❤💬
Liked by @hrvy and 2,999,567 others
@sofieross Bye America 👋🇺🇸 Welcome Europe 💘🌹 @paytonmoormeier Italy🇮🇹Comments off
End of Sofie's instagram
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Teen FictionCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...