26. Princess doesn't cry 👑😭

787 17 7
                                    

Den ve škole proběhl normálně. I když tam Payton není s klukama se normálně bavím. Hned po škole jdu na gymnastiku. Simon má plavání, Luk má doučování z matiky a dvojčata fotbal a hned potom basket. Cameron měl mít baseball ale odpadl takže jede domů sám. Jinak by jel s Lukem a Simonem ale prý mu to nevadí.
Gymnastika byla super. Protože mi cheer odpadl tak jsme s holkama šli do obchoďáku. Trochu se bojím o Camerona. Řekl že mi zavolá až přijde domů protože rodiče jsou na služební cestě. Neozval se tak zkusím zavolat Simonovi jestli nevolal jemu. Ano Cam už je velkej ale o nejmladšího sourozence se vždycky dělají největší starosti.

(Sofí - So. Simon - Si.)

So. „Ahoj nevolal ti náhodou Cam? "

Si. „Ne já myslel že má volat tobě. "

So. „Právě že měl ale neozval se. "

Si. „To je hodně divný. Cam vždycky to co řekne dodrží. "

So. „No právě. Zkusím obvolat i ostatní kluky. "

Si. „Dobře potom se ozvi. Ahoj. "

So. „Ahoj."

„Tak co?" zeptá se okamžitě Madison. „Nic neví. Musím zkusit ostatní kluky. Nevadí to? " Zeptám se. „Ne vůbec já bych se chovala stejně. " Odpoví Jess.

Postupně jsem obvolala všechny kluky. „Ví nekdo něco? " Ujišťuje se hned Vaness když uvidí že jsem dotelefonovala. „Ne nikomu se neozval. Nikdo o něm od konce školy neví. " Řeknu. Najednou mi volá neznámé číslo. „Mám to zvednout? " Optám se holek. Právě sedíme ve Starbucksu. „Jo zvedni to. " Poradí mi Any. Hovor zvednu.

So. „Prosím? "

Nz. „Jste Sofie Ross? Sestra Camerona Rosse? "

So. „Ano jsem. Stalo se něco? "

Nz. „Přijeďte prosím ihned do nemocnice. Váš bratr měl vážnou nehodu. Přijeďte prosím co nejdříve. Nashledanou. "

Konec. Zavěsili to. Začali mi stékat slzy. „Co se stalo? " Ptá se vyděšeně Viki. „Musíme do nemocnice. " Řeknu mezi vzlyky. Rychle jsme se zabalili a vyjeli do nemocnice.
„Dobrý den. Hledám bratra Camerona Rosse. Měl by být tady. " Oznámím ihned na recepci. „Vaše jméno prosím. " Zeptá se paní za pultem. „Sofie Ross. " Odpovím ihned. „Ano, támhle se posaďte. Váš bratr je na sále až přijde doktor pošlu ho k vám. " Řekne ta paní. „Dobře a nevíte co se mu stalo? " Zeptám se pohotově. „Tyto informace vám bohužel nesmíme zatím poskytnout. " Odpoví a já přikývnu. Holky mě odvedou k židlím. Bráchy obvolají holky, já na to nemám sílu.

Asi po půl hodině dorazí všichni kluci. Sedíme v čekárně a čekáme na toho doktora. Najednou se rozrazí dveře a tam stojí muž v bílém plášti. Jde k nám. „Vy jste rodina Camerona Rosse? " Zeptá se hned. „Ano, já jsem jeho bratr Simon, tohle sestra Sofie a další bratři Carlos, Conor a Luk. " Odpoví mu Simon. „Dobře. Máme pro vás špatné zprávy. " Začne doktor. „Vašeho bratra srazilo po cestě ze školy auto. " Pokračuje. „Dělali jsme co jsme mohli ale bylo pozdě. Měl moc silné vnitřní i vnější krvácení. Můžete se sním rozloučit. Jsou to tyhle dveře." Řekne a ukáže na dveře ale pořád pokračuje. „Vaši rodiče jsou už na cestě. Den úmrtí 6.2. v 15:30. Upřímnou soustrast. " Skončí a odejde. Vůbec tomu nevěřím. Na místě se rozbrečím. Nejsem schopna slova. Proč Cameron. Proč zrovna on. Na světě je tolik špatných lidí a těm se nic nestane. Cameron je úžasný a hodný kluk. Tohle si nezaslouží. „Sofí." Řekne ubrečeným hlasem mamka. „Mami." Řeknu a vpadnu ji do náruče. „Pojď půjdeme se rozloučit. " Řekne stejně ubrečeným hlasem taťka. Já pouze přikývnu a vstanu. Dojdeme do místnosti a doktoři odhrnou plášť z hlavy. Znovu se naplno rozbrečím. Úplně bílá kůže. Žádná barva. Propadlé oči. Odřeniny a pořezaná hlava. Rozloučíme se a vydáme se domů. Holky taky už jeli. „Je jasné že teď nepůjdete nějakou dobu do školy. " Oznámí mamka když vejdeme do domu. Jindy by jsme byli rádi ale teď jsme nejsmutnější děti na světě. Vezmu si zásoby jídla a pití a zalezu do pokoje. Vypnu všechna upozornění že sociálních sítích a zprávy.

Dnes je to přesně den od té strašné události. Od té doby jsem nevylezla z pokoje a nikomu neodepsala nebo nezvedla hovor. Ani to nehodlám měnit.

Pohled Paytona

Sofí mi od včera nebere telefon ani neodpovídá na zprávy. Vůbec nevím co se stalo. Včera jsem volal i Simonovi a ten mi to taky nebral. „Paytone vyřiď Sofí ať řekne klukům ať začnou odepisovat nebo brát telefony. " Řeknou trochu naštvaně Eli a Lilly který právě přišli do mého pokoje který mám u babičky společný s Jackem. „Řekl bych jí to kdyby odepisovala. " Oznámím jim a ony se sednou na mou postel. „To je divný nikdo z nich neodpovídá, nejsou nikde aktivní a nic nepřidávají. " Řekne Eli. „To jo vždycky jsou aspoň hodinu aktivní. " Dodá Lilly. „Teď mi Dylan psal že nikdo z nich nebyl ve škole ale doma jsou. " Oznámím holkám když si přečtu zprávu od Dylana. „Já si chci volat se Sofí!" Vykřikne Jack který právě přišel do pokoje. „Teď ne. " Odpovím mu jednoduše. Jdeme dolů za rodičema. Oba brečí. „Co se stalo? " Zeptáme se všichni vyděšeně. „Víme že jste zmatení že vám neodepisují. Ale my už víme proč. " Řekne taťka. Co o čem to mluví. „Víte on Cam-eron on on umřel. " Vykoktá že sebe mamka. „Co?! " Vykřikneme najednou. „Je to pravda. " Dokončí taťka. Všichni se rozbrečíme. „Musíte za nimi. Jeďte. Přijedete jindy. " Řeknou nám babička s dědou.
Za hodinu už sedíme v autě a jedeme domů.

„Sofí." Vydechnu a běžím jí obejmout když jí uvidím schoulenou na posteli. Má úplně opuchlé a rudé oči. Tak i tváře. „Spolu to zvládneme dobře? " Řeknu jí. Ona přikývne a schoulí se mi ještě víc do náruče. Takhle tam spolu jsme asi hodinu. Potom jdeme dolů k ostatním. Všichni jsme smutní. Sofí, Millie a Simon brečí. Lukovi, Carlosovi, Conorovi a Mikeovi pořád stékají slzy po tvářích a naší rodině taky. Nikomu se ti nechce věřit. Vše se zdálo tak skvělé a ze dne na den se všechno zhroutí.

Sofie's instagram

Sofie's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬.

Liked by @_thomas_ and 800,678 others
@sofieross Cry. Crying. 😭😭😭 Miss you 😭😭😭❤

@paytonmoormeier Princess doesn't cry 👑😭😭❤

@alexx_ Princess doesn't cry 👑😭😭

@jerad_ Princess doesn't cry 👑😭😭

@_ben. Princess doesn't cry 👑😭😭

@jacksonfelt Princess doesn't cry 👑😭😭

@dylanhartman Princess doesn't cry👑😭😭

End of Sofie's instagram

Pondělí ❄
Pohled Sofie ❄

Už je to týden. Blbej tejden utrpení.

Konec 26. kapitoly. Vůbec se mi do ní nechtělo ale aspoň ji mám za sebou. Cam mi bude chybět. Ano moc se v příběhu neobjevoval ale i tak mi přirostl k srdci 😭
Vím že datum nesedí do příběhu jak byli týdny popisovány ale teď už je to jedno. 🤷‍♀️
A kdo ví proč šestého ? Už je to přes půl roku ale i tak to je pro mě velmi smutné datum. 6.7.2019. Kdo ví co se stalo? Pro mě byl dětství. 😭
No konec toho smutného užívejte prázdniny. ❄🏔🌺
Ahoj 💘

My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat