12. New York??🗽

1.6K 36 0
                                    

To už za námi ale stál Luk.

„Emm jen tu něco co bych měl vědět? " Zeptal se a šibalsky se usmál. „No jako nevím no. " Odpovím mu a pousměji se. „Jako už to nezamluvíte, viděl jsem vás." „No jo no ale nikomu to zatím neříkej. Víš to jen ty Lilly a Jack. " Dopoví Payton. „Jak jako že jsem až třetí!? " Zeptá se a hraje naštvaného. „Herec z tebe asi nebude. " Dokončím konverzaci a zasměju se.

S Payton odjedeme a jdeme na pláž. „Už ti rodiče říkali že jedeme na celý srpen do New Yorku? " Zeptá se nejdenou. „Cože fakt? " Vyjeknu. „ No jo, naše první společná dovolená. " Odpoví klidně a sedne si do písku. Stáhne si mě na klín a hladí mě po vlasech. „Víš že jsi to nejlepší co mě v životě potakalo? " Zašeptá. „Nevím a víš že já to mám s tebou stejně? " Zašeptám naopak já. Pouze zakroutí hlavou a políbí mě.

Když dojdeme domů tak už je pozdě. Rozloučíme se a já vejdu do domu. „Kdy jste se mi chystali říct že jedeme na měsíc do New Yorku? " Zeptám se rodičů se smíchem. „Ale no tak. Kdo ti to řekl to mělo být překvapení." Odpoví sklesle mamka ale hned se také začne smát. „ To je jedno ale moc děkuji. " Řeknu a běžím je obejmout. Poté jdu k sobě do pokoje a asi po půl hodině ke mě přijde Luk. „Hele kdy si se mi chystala říct že chodíš s Paytonem? " Ihned odpovím. „Myslela jsem že si tušil kdo je můj kluk. " „To jo ale furt jsem uražený že jsem to nevěděl první. A přísahám že pokud ti něco udělá tak je mrtvej. " Dokončí. „Dobře, dobře hlavně klídek. " Se smíchem ho uklidňuji. Povidame si a asi po hodině se rozhodneme jít spát. „Těšíš se do New Yorku? " Zeptám se na konec. „Co myslíš? " Řekne s úsměvem a odejde. Pípne mi mobil. Payton přidal fotku.

Payton 's instagram

Payton 's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @lukross and 300,582 others
@paytonmoormeier With my Love.❤ I'm so excited to New York🗽Best day of my life is day when I'm be with you💗💗

@lillymoormeier Cutest couple ever ❤💘

@lukross I love your girl 💖She is best 💓

@sofieross 💘🌹

@jackmoormeier My big brother and his beautiful princess 😍

@filippmoormeier New York🗽 😘

End of Payton's instagram

On je tak úžasný. Počkat já mám taky jednu fotku z dneška. No tak jí tam dám stejně už všichni ví že mám kluka.

Sofie's instagram

Sofie's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤💬

Liked by @gymnasticsLA and 20,889 others
@sofieross My beautiful prince👑. I love you sweetie 😘💕

@jackmoormeier Best princess and her best prince👑👑 😍

@gymnasticsLA You must take he to gymnastics training 😘

@paytonmoormeier 💘🌹

@lillymoormeier Love, love and love❤😘

@simonross My little sister is now big 💗😜

End of Sofie's instagram

To mi připomnělo zítra mám první gymnastiku. Budeme tentokrát venku aby jsme si užili tepla a do tělocvičny začneme chodit až v září. Nevadí mi to protože cvičení venku je vždy uklidňující. Další pípnutí. Tentokrát zpráva.
„Tak kdy jdeme na ten trénink?💘❤" Tak Payton s tím viditelně počítá.

„Začínám ve dvě tak v jednu u mě? 💕" Odepíšu hned.

„Jasně budu tam 💓. " Odpoví.

„Dobře tak dobrou noc lásko 😍" Dokončím konverzaci.

„Krásně se vyspinekej princezničko😘" Skončí.

On je tak úžasný. A za týden s ním letím do New Yorku. Dobře i s mojí a jeho rodinou ale to nevadí. Lehnu si a okamžitě usnu.

Další kapitola je tu. Snad to jde aspoň trošku číst.
Ahoj 💘

My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat