43. Wedding💍👑💗

619 9 0
                                    

Leden ❄

Dnes se chystám požádat Sofí o ruku. Protože tady v LA je pořád teplo chtěl bych svatbu stihnout co nejdříve. Holky ji dneska zabaví. Půjdou nakupovat, do kavárny a tak. Potom až bude vše připravené jim napíšu a oni ji dovedou na místo kam jsme se domluvili. Moc doufám že odpoví Ano. Je mi jasné že nikoho lepšího nenajdu a navíc chci aby se naše miminko narodilo do uspořádané rodiny.

Pohled Sofí

Dnes jdu s holkama nakupovat. Moc se těším. Chtějí mi pomáhat s vybíráním věcí pro mimi. Pořád nakupujeme ale neutrální věci. Pohlaví si necháme říct až déle. „Tak vyrážíme? " Zeptá se Vaness a já přikývnu. Jdu jak s Lilly a Eli tak i s ostatníma holkama.

„Tohle musíme koupit. " Prohlásí Madison když stojíme u maličkých oblečků. „Jo má pravdu je vážně hezká. " Doplní ji Eli. Bavíme se o malinké džínové bundě. Je neutrální což je super. „Jo tak já ji vezmu a k tomu i tuhle koženou. " Oznámím a vezmu i bundu která visela vedle.
„Ještě půjdeme sem. " Řeknu a vejdeme do dalšího obchodu. „Tady je tolik krásných věcí. " Poví Any a všechny souhlasíme. „Chci aby to byla holčička. Koukněte kolik tady je šatiček. " Řekne Lilly. „Taky doufám. " Přidá se Viki. „Tak tohle musíme vzít. " Vykřikne Jess a přiběhne k nám s neuvěřitelně roztomilou mikinou přes hlavu. „Tak tu bereme. " Prohlásím okamžitě.
„Tak tohle je dokonalost sama. " Řekne Lilly a podá mi jakousi mikinu ale zároveň to je takový kožíšek. „Jůžíš to bereme taky. " Odpovím ji a dám to do košíku. Je super že tu mají tolik neutrálního oblečení. Samozřejmě až si necháme říct pohlaví budeme nakupovat určité věci.

„Holky musíme jet. " Oznámí nám Eli. Právě jsme dopili naši kávu. „Dobře, tak jdeme. " Prohlásí Vaness a vyjdeme z kavárny. „Tak nasedat ale musíme ti zavázat oči " Řekne mi Emma. „A proč? " Zeptám se okamžitě. „Dozvíš se. " Odpoví mi a posadí mě už se zavázanýma očima do auta. Jedeme celkem dlouho a nejednou zastavíme a holky mi pomůžou ven.

Pohled Paytona

Konečně mám vše hotové. Stačí napsat Eli že můžou vyrazit. Se vším mi pomohli kluci kteří právě odjíždí. „Hodně štěstí bro. " Popřeje mi ještě Shawn a rozloučíme se.
Právě přijíždí holek auto. Když zastaví pomůžou Sofí ven. Dojdu k nim a stoupnu si za ní. „Můžete jet. " Zašeptám ještě Lilly a ta okamžitě přikývne a nasedne do auta. Holky odjíždí a já ji začnu pomalu rozhazovat šátek co má přes oči. „Ahoj lásko. " Zašeptám ji a ona se na mě okamžitě otočí. „Ahoj kde to jsem? " Zeptá se okamžitě a já ji pouze otočím aby viděla to co jsem nachystal. Zalapá po dechu.

Pohled Sofí

Otočila jsem se a nevěřila vlastním očím. Payton mě chytl za ruku a vedl mě dál. „Víš že tě moc miluju. " Začne. „Už hrozně moc dlouho a je mi jasné že nikdo lepší neexistuje a navíc spolu čekáme toho prcka. Oba jste můj celý svět. Jsi to nejúžasnější co mě v životě potkalo. " Pokračuje a mě tečou slzy po tvářích. „A proto se ptám. Sofie Ross, uděláš mě nejšťastnějším klukem na světě a vezmeš si mě? " Dokončí. Je to ten nejúžasnější pocit. „Ano! " Vykřiknu a skočím mu kolem krku. Nasadí mi prstýnek a políbí mě. „Teď jsem opravdu nejšťastnější na světě." Řekne mi když se prosadíme. „Tak to jsme dva. " Řeknu naopak já. „Myslím že tři. " Doplním ještě se smíchem a ukážu na mě břicho. „To ano. " Dokončí také se smíchem.

Sofie's instagram

Sofie's instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat