40. New house? ☺

547 8 0
                                    

O půl roku později 🍁
Pohled Paytona 🍁

Dnes nám začínají podzimní prázdniny. Protáhli se na dva týdny což je super. Chodíme do třeťáku a už jsme oba plnoletý. A jinak už vám to všem asi došlo. Měl jsem odklad, proto jsem se Sofí ve třídě i když je mi 19 a jí 18.
Protože mám hodně vážně hodně úspor a zdědil jsme po babičce pozemek, tak jsem se rozhodl nechat postavit dům. A ano je můj a Sofí. Dům už je hotový a vybavený. Stačí aby Sofí souhlasila. Neuvěřitelně rád bych s ní bydlel. Sice jsme sousedi a jsme spolu prakticky pořád, tak to není jako když by jsme spolu bydleli. Dnes se jí to chystám oznámit.

„Ahoj! " Zakřičí a vrhne se mi kolem krku. „Co tu děláš? " Dodá ihned. „Musím se tě na něco moc důležitého zepat. " Odpovím a prosadíme se na postel. „Tak dobře. Povídej. " Řekne a usměje se. „No víš já jsem po babičce zdědil pozemek a měl jsem a pořád mám opravdu hodně peněz. No a já jsem na ten můj pozemek nechal postavit dům. A no chtěl jsem se zeptat jestli by jsi tam nechtěla bydlet semnou? " Řeknu celý svůj monolog trochu nejistě. „To myslíš vážně? " Zeptá se okamžitě a na tváři jí stále poletuje jemný úsměv. „Smrtelně vážně. " Odpovím a zahledím se jí do očí. „Moc moc ráda. " Řekne. Na tuhle odpověď jsem čekal. Vpadne mi do náručí a já ji pevně stisknu. „Ani nevíš jak jsem šťastný že jsi souhlasila. " Zašeptám jí do ucha. „Já jsem ten nejšťastnější člověk na světě. " Zašeptá mi nazpět. „Tak a půjdeme se tam zítra podívat dobře? " Oznámím jí a ona radostně přikývne.

Další den🍁
Pohled Sofí 🍁

Dnes se jdu podívat na náš nový dům. Jsem hrozně moc šťastná a nemůžu se dočkat až uvidím jak to Payton navrhl. „Tak vyrážíme! " Zakřičí na mě z pokoje Payton. Právě jsem si dočesala vlasy. „Jo jo! " Zakřičím nazpět a vyjdu z koupelny. „Moc ti to sluší. " Řekne okamžitě Payton a políbí mě. Dnes jsem si oblékla krátké riflové kraťasy a zelený croptop. Na nohy jsem vzala bílé tenisky.

„Ty taky nejsi k zahození

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Ty taky nejsi k zahození. " Odpovím mu a usměju se. „Kam jdete? " Zeptá se Conor když nás potká na chodbě. „Ven." Odpovím mu jednoduše a rozloučíme se sním. „Řídím! " Vykřikne a míříme k jeho autu. „Vždyť já ani nevím kde to je. " Řeknu mu se smíchem když nastupujeme do auta.

„Jsme tu. " Prohlásí a zastaví před plotem za kterým stojí obrovská vila! „Cože." Vydechnu když vystoupíme z auta. „Pojď." Pobídne mě a táhne mě ke vchodu. „To je dokonalé. " Oznámím mu když procházíme po cestě směrem ke dveřím. „Jsem moc rád že se ti líbí. " Poví a pousměje se. „A jak moc. " Dodám okamžitě.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat