Pohled Paytona ☀
Dnes jedeme směr Koloseum. Zůstaneme tam asi dva dny a potom se přesuneme dál kde oslavíme Sofíiny narozeniny. Potom už poletíme domů. Strašně rychle to utíká.
„Jsme tu. Vystupujeme. " Oznámí mi a oba vystoupíme ven. Jsme před naším hotelem.
„Tak ke Koloseu jdeme až zítra. Že ano? "Zeptám se a lehnu si do postele vedle Sofí. „To je jasný. Dneska z postele už nevylezu. " Odpoví mi. „Tak ty nevylezeš z postele jo? " Řeknu a pousměju se. „Ani na to nemysli. " Pohrozí mi se zvednutým ukazováčkem. „Ale notáák. " Začnu protestovat. „Jsem moc unavená. Radši mi podej notebook je v tašce. Koukneme se na film. " Poví a já hraju smutného. „No nekoukej tak. " Řekne se smíchem. Jak já ji miluju.„Vstáváme ty Šípková Růženko. " Tyto slova mě právě vzbudili. Sofí stojí u postele už oblečená a směje se. „No jo pořád. " Odpovím rozespale a zvednu se z postele. „Co že jsi dneska vstala tak brzo? " Zeptám se když se hrabu ve skříni. „Nevím. Asi jsem nebyla unavená. " Odpoví a skočí mi na záda. „Tak ty si nebyla unavená jóó? A co to teda bylo včera že jsme se museli koukat na film protože jsi byla táák strašně moc unavená, že jsme nemohli dělat něco záživnějšího. " Zeptám se smíchem. „No to si nepamatuju. " Řekne mi okamžitě a usmívá se. „Myslím že si večer vzpomeneš. " Dokončím a i sní na zádech si položím oblečení na postel a jdu do koupelny. Když jí došlo co jsem řekl nepřestávala se usmívat. Podíval jsem se na ni vážným pohledem a úsměv byl tu tam. „Promiň nebuď naštvaná. " Začnu ji utěšovat a přitáhnu si jí do objetí. Začne se smát, dá mi pusu na tvář a odběhne do pokoje. Je jako malá a to je na ní tak roztomilý.
Právě jsme u Kolosea. „Je to úžasný. " Řekne když stojíme na takové zídce. „Jako ty. " Dodám a obejmu jí. „Já to nechápu tohle si nezasloužím. " Zašeptá mi do trička. „Ale zasloužíš. Víš kolik sis toho už prožila. Teď nastává ta část života kdy budeš jen šťastná. " Řeknu jí tiše a víc jí stisnu. „Vážně? " Zeptá se ještě se skleněnýma očima. „Ano. Slibuju že vše bude skvělé. " Dokončím a políbím jí do vlasů. „Děkuji." Zašeptá nakonec.Právě ležíme na posteli, jíme pizzu a koukáme na seriál. „Víš jak jsem ráno říkal že si večer vzpomeneš co se stalo včera? " Začnu když film skončí. „Sofí s úsměvem přikývne. Lehce jí začnu líbat po krku a zanechám tam po sobě malou stoupu. Pokračuji níž a níž.
Ano, ano všichni chápeme 😂😏😂Payton's instagram
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Teen FictionCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...