O rok a dva měsíce později ❄
Pohled Sofí ❄Dnes je 1. prosince. Vánoce se blíží a já ještě nemám dárky. Zítra jdu nakupovat s Viky a Amy. Pozítří se staví Lilly a Eli. Jinak jsme ve čtvrťáku, takže nás čeká maturita. Za týden přiletí Cam. Od dovolené ve Španělsku jsme se viděli asi 3x. Ale teď jsme dlouho neviděli takže se na něj moc těším. S Payton se nám žije skvěle a s našimi rodinami se stále vídáme. Jinak Simon bydlí s Vaness a Luk se bude stěhovat za Emmou Dvojčata jsou s holkama šťastný a víte co Jack,ten náš malinký Jack chodí s Kate. Dnes tu zase bude Lilly a Eli.
„Jsme tu!! " Zakřičí zdola a já okamžitě běžím za nimi. „Kde je Payton? " Zeptá se Lilly. Jel nakoupit a potom se staví za Dylanem. " Oznámím jim. „A už je tu líp? " Optá se Eli když si sedneme do obýváku. Jinak na co se vlastně ptá. Už nějaké dny mi není moc dobře a po ránu zvracím. „Pořád stejné. Nevím co to může být. " Odpovím. „Hale a no dostala si to včas? " Zeptá se najednou Lilly. „Počkej ty myslíš že bych mohla být v tom? " Řeknu jí trochu vyděšeně. Ona i Lilly přikývne. „No spozdili se mi. " Povím. „Pojď skončíme do lékárny. " Prohlásí obě najednou,já nejistě přikývnu a jdeme se obléct.Už jsme zpět doma a já si jdu udělat testy. „Udělej si dva jo! " Zakřičí Eli. „Vím!" Zakřičím nazpět.
Už uběhl čas. Jdu pro testy do koupelny. „Tak co?? " Zeptá se nedočkavě Lilly. „Oba jsou no pozitivní. " Řeknu jim a obě mě okamžitě obejmou. „Ještě zajdeme k doktorce. Je tam teď? " Optá se Lilly. „Jo, je. " Povím. „Super tak vyrážíme. " Prohlásí Lilly.„Dobrý den slečno Ross. Co vás trápí? " Zeptá se okamžitě doktorka když vstoupím do ordinace. „No já mám takový dojem že jsem těhotná. " Oznámím když se posadím na židli. „Dobře tak uděláme ultrazvuk. " Prohlásí a ukáže na lehátko.
„No, gratuluji slečno. Čekáte miminko. Jste v pátém týdnu." Oznámí mi doktorka. „Děkuji moc. " Povím a ještě se domlouváme na dalších kontrolách. „Zatím nashledanou. " Rozloučíme se.
„Máme pravdu? " Zeptají se obě. „Ano, jsem v pátém týdnu. " Řeknu a objemu je. „Ale bojím se co řekne Payton. Co když ho nebude chtít? " Zeptám se rozpačitě. „Seš blázen. Pamatuju si jak v den kdy jste se nastěhovali mluvil o tom jak budete mít 3 děti, jak bude vypadat váš dům a svatba.. " Odpoví mi Lilly. „A to není zdaleka všechno. " Doplní jí Eli. „Ale oba jsme mladí. Děti chtěl až dýl. " Povím. „I kdyby ho nechtěl máš nás. My ti kdyžtak pomůžeme. Máš rodinu, přátelé neboj dopadne to dobře. " Začnou mě utěšovat.
„Hlavně mu to řekni co nejdříve. " Rozkážou mi ještě než se rozdělíme.Sofie's instastory
👁 3,834,134
Lilly's instastory
ČTEŠ
My best neighbor💘/ Payton Moormeier ✔
Teen FictionCo se stane když se obyčejná dívka se svojí velkou rodinou přestěhují z Paříže do LA? A co když zjistí že její soused je známá osobnost? Co když se do jejich vztahu při míchají jeho a její kamarádi? A jak bude jejich vztah pokračovat? Předem se...