♣Yeter

4.7K 322 740
                                    

''E-evet Hyung sonunda söyledim...evet evet her şey yolunda....hayır bir şey diyemedi...bilmiyorum... Rededebilir....tamam Hyung bende seni seviyorum.''

Sonunda telefonu bırakabilmiştim. Yoongi-Hyung'a Jungkook'a açıldığımı söylemezsem uyuyamazdım.

Sonunda içimi dökmüş, yatağa girmiştim.

Her ne kadar Jungkook'tan olumsuz yanıt alacağıma emin olsamda bu gece rahat bir uyku çekeceğimi biliyordum.

Ta ki bildirim sesi ile titreyen telefona kadar.

Sinirle yeniden doğrulup oturur pozisyona gelerek yatakta ki telefonu aldım.

Jungkook: Jimin eve gel! Hemen!

Kaşlarımı çattım. Eskisi gibi mesajla çağırmıştı. Bundan hoşlanmıyordum.

Ama yinede ona geleceğimi belirten bir mesaj yazdım.

Şu an sıcak yatağımdan kalkıp soğuk yollarda yürümek istemiyordum.

Seslice iç çekip hazırlanmaya başladım.

~~~

Jungkook:

Jimin'i ikinci defa evime(!) sevişmek dışında çağırıyordum.

Onunla konuşucaktım. Ama ne?

Tanrım hangi akılla yazmıştım mesajı?

Belki uyuyordur? Belki görmemiştir?

Telefonu alıp görüp görmediğine bakacaktım ki çoktan geliceğini yazmıştı.

Al işte.

Aynanın karşısına geçip konuşmamı tekrarladım.

Derken kapı çaldı.(y/n: kendimi masal yazıyormuş gibi hissettim smöslzlsl)

Başlıyoruz.

Koşup deliğe bakma gereği duymadan kapıyı açtım.

Hayır

Ben Jimin'i görmeyi bekliyordum. Sahte nişanlımı değil.

''Selam Jeon...''

Gözlerim açıldı. Onun burada ne işi vardı?

''Ne işin var burada?''

''Evine gelen misafire böyle mi davranıyorsun? Üstelik bu kişi nişanlınken?''

''Neden geldin dedim?!''

Lisa çarpık bir gülümseme takınıp tek parmağı ile göğsüme bastırıp ufak bir kuvvetle itti.

Herhangi bir oynama olmamıştı bedenimde ama dokunduğu yerin yanmaya başladığını hissediyordum.

Yoksa Lisa'ya aşık mı oluyordum?

''Babamla pardon üvey babamla kavga ettim. Beni sana gönderdi. 'Git bu gece çok sevdiğin nişanlında kal' dedi. Bu yüzden buradayım.''

Başımı salladım. Ne demeliydim? Jimin gelecekti. Tam da her şeyi düzeltme fırsatı bulmuşken.

''Burada olduğumu nereden bildin?''

''Sende babanla kavga ettin. Burada kaldığını biliyorum. Eee? Eve girmeme izin vermeyecek misin?''

Dalgınlıkla unuttuğum şeyi hatırlatması ile geri çekilip içeri girmesini sağladım.

Bir şey demeden direk salona geçmişti bile.

Her zaman olduğu gibi yine evime aşağılayarak bakıyordu. Buraya her geldiğinde bunu yapmasından nefret ediyordum.

Fuck Frıend ✴ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin