Başlamadan önce medyadaki fice bir bakın bence. Okuyacak jikook ficim kalmadı. Bütün hepsini okudum diyenler. Yeni ficime bakın!!!!
Neyse şimdi yb'yi okuyabilirsiniz aşkolar 💕😘
''Ne?''
Jimin sevimli gülümsemesi zoraki bir gülümsemeye dönüşüyordu. Başını eğdi sarışın.
''Yepyeni bir başlangıç. Sen, ben ve sevgimiz.''
Jungkook hem şaşkın hemde mutluydu. Diğer sorunları ve engelleri bir kenara itip kaçmak geldi bir an içinden. Yapabilir miydi?
''Kaçalım mı yani?''
''Ne, hayır. Mutlu olalım...burada.''
Jungkook kıkırdadı. ''Tamam tamam.''
Yine bir sessizlik oluştu ikili arasında. Jimin başını eğmiş ayakkabılarına bakarken, Jungkook yalnızca Jimin'i izliyordu.
Sonunda sessizliği bölme kararı aldı.
''Eee? İçeri geçmek ister misin?''
Jimin önce Jungkook'a çevirdi gözlerini sonra açık kapıdan lüks eve.
Bu ev gibi bir şeyi ancak filmlerde ve dizilerde görmüştü. Bahçeden girerken bile bin bir türlü kontrolden geçmişti. Böyle bir yerde yaşamak ister miydi şüpheliydi. Jungkook neden apartman dairesine taşınmıştı şimdi anlıyordu.
Tam onaylıycakken (nasıl yazılıyor amk?) Jungkook'un babası geldi aklına.
Jungkook'un anlattıklarından aklında hayalini kurduğu adam, gaddar, kaba ve ukala biriydi.
''Jungkook ben-''
''Kook?''
Sevecen yaşlı bir ses Jimin'in lafını bölmüştü.
''Ne yapıyorsun uzun zamandır kapıda?''. Ardından arkada kısa boylu lacivert pantalon, mavi gömlekli bir adam görünmüştü.
''Ah, demek biriyle konuşuyordun.''
Rahatsız edici bakışları Jimin'i bulduğunda
''B-ben gideyim.'' demişti Jimin.Bu adamın Jungkook'un babası olduğundan adı gibi emindi. Ve bakışları onu rahatsız ediyordu.
''Aslında baba...'' evet. Babası olduğu kesinleşmişti Jimin için. ''Jimin'i akşam yemeğine davet ettim. Bir sakıncası var mı?''
Yaşlı adam Jimin'i süzerken başıyla onayladı. ''Ne sorun olabilir ki? Gelsin tabii.'' sert bakışları Jimin'in mavi irislerini buldu. ''Eğer Jimin istiyorsa. İstemiyorsa ısrar edemeyiz.''
Kibarca Jimin'e 'gelme' demek istemişti.
Jungkook'a döndü sarışın oğlan. ''Rahatsızlık vermiyim Jungkook.''
''Hayır hayır. Vermezsin.'' Uyarıcı bakışlarını babasına(!) çevirdi. ''Değil mi baba?''
Yaşlı adam başını sallayıp, Jimin'e son bir bakış attıktan sonra içeri geçti.
''Jungkook?''
Jungkook Jimin'e döndü. ''Evet?''
''Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin? Baban...''
''Eminim.'' diyerek lafını böldü Jungkook sarışının. ''Hadi gel.'' dedi içeriyi gösterirken.
Jimin başını sallayarak içeri ilerledi.