♣Buluşma

2.1K 189 329
                                    

Yorum yapın canlarım. Bir sürü, bir sürü yorum yapın ❤

Jimin aynanın karşısında bir türlü şekil almayan, boyası akmış saçlarını düzeltmekle uğraşıyordu.

''Jimin~''

Jungkook ise hazırlanmış sabahtan beri Jimin'in bekliyor bir yandan da acele etmesi için tatlı bir sinirle sızlanıyordu.

Alt tarafı bir aile buluşmasıydı. Jimin neden bu kadar abartıyor anlamıyordu.

''Hadi artık Jimin!''

Sarışın olan, sevgilisini görmezden gelerek hâlâ aynanın karşısında saçını alnına doğru taramaya uğraşıyordu.

''Yeter artık Jimin!'' diye bağırarak isyan etti en sonunda kahve saçlı. ''Güzelsin işte of! Sanki ailen saçına bakacak.''

Jimin oflayarak Jungkook'un yanına ilerledi. ''Anlamıyorsun ya! Çok gerginim.''

''Ailen onlar Jimin. Seni yemezler. Yabancı da değiller.''

Jimin ayakkabılarını giyerken bir yandan Jungkook'la konuşuyordu.

''Annemi saymıyorum zaten, babam için her şey kusursuz olmalı. Jungkook!''

Jungkook zaten sevgilisinde olan bakışkarını kaçırarak mırıldandı. ''Hm?''

''Orada yanımdan ayrılma. Yalnız hissetmek istemiyorum.''

Kahve saçlı başını salladı. ''Her zaman yanındayım Jimin. Ama acele etmezsek yemek yeme şansımızı kaçıracağız. Ve ben açım!''

Jimin doğrulup başını salladı. ''İyi hadi çıkalım.'' tereddütle kapıyı açtı. Bedeninin sonuna kadar gerginliği hissediyordu.

Jungkook, minik bedeni rahatlatmak adına kollarını uzattı. ''Gel buraya bebeğim.''

Jimin gözlerini kırpıştırdı. Jungkook'un kolları şu an ona iyi gelebilecek tek şeydi. Bu yüzden gülümseyerek kollarını sevgilisinin beline doladı.

''Çok gerginim Jungkook.''

''Görüyorum bebeğim. Sakin ol, her şey iyi olacak.''

Sarışın beden gözlerini yumdu. Ailesi ile yüzleşmek her zaman zor gelmişti.

''Pekâlâ... İyi olacağım.''diye fısıldadı geri çekilirken.''

Uzun olan içten bir gülümseme ile minik bedenin alnına uzun bir öpücük kondurdu.

''Seni seviyorum Jiminie~''

''Bende seni Jungkook.''

•••••

Jimin derin derin nefesler ile arabadan indi.

Hâlâ fazlasıyla gergindi.

Beline dolanan kollar ile istmezsizce titredi.

''Gerilme Jiminie.'' demişti Jungkook elleri sevgilisinin belindeyken. ''Ben yanındayım.''

''Abimin bana vurması gözümün önünden gitmiyor Kook.''

Derin bir çekti Jungkook. ''Sakin ol.'' diye fısıldadı. ''Her şey düzelecek.''

Sarışın başını iki yana salladı. Sevgilisi sürekli aynı şeyleri söylüyordu. ''Tamam.''

Jungkook geri çekilip Jimin'i kendine döndürdü. ''Hadi Jiminie. Ben yanındayım. Söz veriyorum hiçbir şey olmayacak.''

Fuck Frıend ✴ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin