''Jungkook?''
Kulağıma değen sıcak nefesle gözlerimi araladım.
''Jungkook?''
Nefesin sahibi bu kez doğrulup kolumu sarsmaya başladı. Uyku sersemi daha nerede olduğumu bile çözemeden doğruldum.
''Neler oluyor?'' çemkirerek arkamı döndüm. ''Jimin?''
''Jungkook yatakta bir kız var.''
''Ne?'' gözümü ovuşturup bir Jimin'e birde pencereye baktım. ''Saat kaç Kimin?''
''Beşe geliyor. Ama Jungkook beni dinlemiyor musun? Yatakta bir kız var.''
''Jimin neyden bahsediyorsun?''
Omuzuma yavaşça vurup cevap verdi. "Sana daha kaç kez tekrar edeceğim? Yatakta bir kız var diyorum!"
"Jimin... O kız Lisa."
"Ne?!" bağırması ile elimi ağzına götürdüm.
"Sessiz ol aptal! Lisa babasıyla tartışmış ve evden atılmış. İlk kez olmuyor. Buraya geldi."
Elimi ağzından çekti. "Niye burası? Neden bizim eve gitmemiş? Hani çok sevdiği kardeşleri ya?"
"Senin onu istemeyeceğini düşünmüş çünkü Jimin."
"Burada ne değişti? Aynı yatakta yatmışız lan!"
"Bağırma! Ve senin burada olduğunu bilse gelmezdi. Emin ol."
Jimin sinirle Lisa'nın uyuyan bedenine baktı. Sonra yeniden bana döndü.
"Ben gideyim artık Jungkook."
Göz devirdim. "Otur şuraya. Sanki çaya gelmiş misafir gibi konuşma Jimin! Kızın bir zararı yok. Sadece uyuyor."
"Az önce onu öptüm Jungkook."
"Ne?!"
"Gözlerim kapalıydı. Sen sandım. Kız olduğunu fark edincede kaçtım. Lisa olduğunu görmedim bile."
Jimin'in söyledikleri ile birlikte o kadar sert bir kahkaha attım ki uyuyan Lisa sıçrayarak uyandı.
"Ne yapıyorsun? Jungkook, kendine gel."
Gülüşlerim arasında konuşmaya çalıştım. "J-jimin. Sen gerizekalısın."
"Neler oluyor?" Lisa'nın yumuşak sesi ile ikimizde ona döndük.
"Sorun yok bebeğim. Sen uyumaya devam et."
Jimin'in minik elinden kafama yediğim darbe ile gülmem durmuştu. "Ne yapıyorsun Jimin? "
"Bebeğim mi? Lisa senin bebeğin mi? Pislik!" Sinirle ayaklandı. "Ben gidiyorum. Sizde iki nişanlı takılırsınız."
"Jimin saçmalama lütfen. "
Lisa da lafa dahil olmaya kalkmıştı. "Jungkook babamın yanında bana bebeğim dediği için alışkanlık olmuş ışte." Kendince bir açıklama yapmaya çalışmıştı. "Abartmasan mı abicim?"
"Kes be sen! Senin yüzünden uyuyamadım zaten. Birde buna atlama." Bir süre durup Lisa'yı izledi. "Neden durmadan babanla kavga edip duruyorsun? Eğer memnun değilsen bizim yanımıza gel. Gerçek ailen biziz sonuçta."
Jimin'in aniden yumuşaması karşısında şaşırmıştım.Lisa da şaşırmış olmalıydı. "Sen ciddi misin?"
"Elbette..."
"Üzgünüm ama..." bir anda açılan kapı Lisa'nın sözlerini ağzına tıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Frıend ✴ Jikook
FanfictionAğlıyordum. Seks arkadaşıma âşık olduğum için ağlıyordum