''Başım ağrıyor Jungkook.''
Jimin eve girerken sızlanmıştı. Tüm hayatının en yorucu gecesini geçirmiş olabilirdi. Jungkook olmasa neler olabileceğini düşünmek bile istemiyordu.
''Anlıyorum sevgilim. Sen geç otur.'' diyerek koltuğu gösterdi kahve saçlı. ''Bir şeyler ister misin? Hazırlayabilirim.''
''Hayır..'' diyerek başını iki yana salladı Jimin. Tek isteği Jungkook'a sarılarak uyumaktı. ''Sadece sana ihtiyacım var Kookie.''
Jungkook gülümserken aynı zamanda yüzünü buruşturarak sevgilisinin yanına attı kaslı bedenini.
''Bana şöyle seslenme. Bir bebekmişim gibi hissettiriyor.''Sarışın kıkırdayarak minik ellerini kahve saçlara çıkardı. ''Sen zaten bir bebeksin Kookie. Benim bebeğim.''
''Hayır Jiminie. Sen benim bebeğimsin. Ama aç değil misin?''
Jimin kafasını olumsuz anlamda salladı. ''Değilim. Ama sen açsan bir şeyler hazırlayayım.''
''Yok. Sen zahmet etme. Ben dışardan söylerim ''
Minik beden kaşlarını çattı. ''Benim yemeklerimi beğenmiyor musun yoksa Jungkook?''
''Hayır ya. 'Başım ağrıyor' dedin. Yorulma diye dedim. ''
Jimin omuz silkti. ''Kesin öyledir. Bir dahakine de dışardan söylersin Jeon. ''
Kahve saçlı kıkırdayıp sevgilisinin tombul yanağına bir öpücük kondurdu. Tam dudaklarına yönelecekti ki masanın üstünde titreyen telefonu ile oflayarak geri çekildi.
Babam yazısını görmesiyle birlikte kaşları çatıldı. Ne istiyordu?
''Kimmiş Kook?''
''Babam.''
''Ne?''
Jimin yerinde doğrulup çenesini Jungkook'un omzuna yaslayarak yukarıdan telefona bakmaya başladı.
''Açsana. ''
İri beden başını sallayarak telefona cevap verdiğinde Jimin geri çekildi.
''Efendim baba...neden?...tamam... Geliyorum. Bekle.'' telefonu kapatıp minik bedene döndü.
''Ne diyor?''
''Aşağıdaymış. Konuşmak istiyor.''
''Ne konuşacak?''
''Bilmiyorum. Bir bakayım ben. Gelirim şimdi.''
''Pekâlâ..''
•°•°•
Jungkook aşağı indiğinde önce babasını sonra babasının biraz ileriye park ettiği ve mahallesi ile hiç uymayan lüks jipini fark etti.
İç çekip babasının tam önünde durdu. ''Ne oldu baba?''
''Jungkook..oğlum neden eve gelmiyorsun?''
''En son ağzıma sıçtığın için olabilir mi?''
Bay Jeon kaşlarını çatsada hemen ardından ifadesini tekrar yumuşattı.
''Ağzını bozma Jungkook.''
''Niye geldin sen? Ne konuşmak istiyorsun?''
Bay Jeon duruşunu dikleştirip konuşmasına devam etti. ''Oğlum-''
''Bana 'oğlum' diyip durma! Sadece konuş.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Frıend ✴ Jikook
Hayran KurguAğlıyordum. Seks arkadaşıma âşık olduğum için ağlıyordum