Keď sme konečne zastavili vystúpili sme s auta. Išli sme sa Bellou, aj keď Baekhyun nevedel kam idem tak sa ma držal ako kliešť. Keď som videla Bellu ako už stepuje pred obchodom som rýchlo zrýchlila krok.
„Ahoj"
Bella „Ahoj, čo ti tak dlho trvá?!"
„Prepáč uviazli sme v zápche"
Bella „Aha a kto je to vedľa teba?"
„To je ....."
Baekhyun „Ahoj ja som Baekhyun"
Bella „Ahoj ja som Bella"
Bella „Ako dlho už spolu chodíte?"
„My čo ako ťa to môže napadnúť"
Bella „No prepáč ale keď prídete spolu"
Baekhyun „Nič sa nedeje"
„No pome nie"
Bella „Áno lebo určite nechceš zmeškať svoju narodeninovú oslavu"
Baekhyun „Čo ti máš narodeniny? To si mi nemohla povedať?"
„Prepáč pri Tom všetkom som zabudla"
Baekhyun „Nevadí, ale priprav sa na darček, keď prídeme domov"
Bella „Vy bývate spolu?"
„Áno bývame spolu, ale nieje to tak ako to vyzerá"
Bella „Vôbec"
Nasledovali sme Bellu a zrazu sme sa zastavili a nasadli sme si. Čudovala som sa, že mi Bella nechcela gratulovať. Z hasli sa svetla v celej miestnosti a začali spievať.BTS, Bella a Baekhyun „Happy Birthday to you ........"
Ako spievali sa rozsvietili svetlá a ja som zistila kto ešte spieval. Boli to Namjoon, Jin, Suga, Hoseok, Jimin, Taehyung a Jungkook. Keď do spievali začali mi gratulovať. Potom sme si sadli a začali jesť jedlo čo sme už mali pripravené. Po 5 hodinách sme sa rozlúčili a išli všetci svojou cestou. Ako sme išli s Baekhyunom k autu sa celú dobu tváril divno, keď sme už sedeli v aute a išli smer domov pozrela s sa naňho a stále sa tváril divno a dokonca so mnou ani neprehovoril. Prišli sme domov a Baekhyun išiel rovno za ostatnými a ja som išla za Kally.Baekhyun pov.
Zobral som Lilly za jej kamarátkou. Keď sme tam prišli som začal mať divný pocit, že mi dačo tu nesedí a nesedelo, keď som uvidel BTS Gang. Mal som sto chutí povedať Lilly kto sú, ale keď som ich uvidel ako jej gratuluju a ako sa s ňou rozprávajú. Tak som si to radšej rozmyslel. Keď sme išli domov chcel som jej to stále povedať, ale nepovedal som jej to. Prišli sme domov a išiel som rovno za Suhom. Povedal som mu koho som videl a ako čo. Mal som pocit, že sa na mňa naštve ale on nič.EXO GANG pov.
Baekhyun „Inak Lilly má dnes narodeniny"
Lay „Vážne a prečo nám to nepovedala"
Baekhyun „Asi bolo toho na ňu veľa"
Suho „Tak jej sprav prekvapenie"
Baekhyun „Ja prečo iba ja?"
Chanyeol „Lebo všetci vieme, že sa s ňou chceš vyspať a možno aj nielen to"
Baekhyun „Tak mi aspoň pomôžte pripraviť dekorácie"
Sehun „Nie, ale viem čo jej môžeš dať ako darček"
Baekhyun „Čo?“
Sehun „Vieš čo máme dole v pivnici?"
Baekhyun „Zbrane a náboje"
Sehun „A si tam ešte dýky"
Baekhyun „Ako vieš, že to chce?"
Sehun „Viem to lebo, keď sme boli spolu dole v pivnici tak si ich zobrala do ruky"
Baekhyun „Aha"
Suho „No darček pre ňu už máš a kým si pri chystáš všetky veci tak mi jej zatiaľ všetci za gratulujeme"
Baekhyun „Ok"
Baekhyun išiel pripraviť veci a my sme išli za Lilly jej za gratulovať.Lilly pov.
„Ahoj Kally"
Kally „Ahoj"
„Dnes vyzeráš šťastne aj smutne"
Kally „Fakt prepáč"
„Nemáš sa mi za čo ospravedlnať, ale ak sa ťa môžem spýtať tak čo sa ti stalo?"
Kally „Potkala som chalana, keď som bola v obchode pre náboje"
„Aha takže sa ti páči“
Kally „Možno"
„A nemáš fotku, že by som ho možno poznala?"
Kally „Mám, ale nepovieš to nikomu"
„Nepoviem"
Kally „Sľubuješ"
„Áno"
Ukázala mi fotku. Zostala som prekvapená, ale nedala som to najavo radšej aby si nič nemyslela. Ako sme sa rozprávali prišli za nami chalani. Všetci mi začali gratulovať a aj Kally mi za gratulovala. Keď mi do gratulovali zrazu ma Baekhyun zobral za ruku a odtiahol do miestnosti.
YOU ARE READING
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...