Ráno, keď som vstala mala som pocit, že na niekom ležím. Otvorila som oči a ležala som na Layovi. Ako som ležala napadlo ma ako pomôžeme chalanom, ale zrazu niekto vstúpil do domu boli to Xiumin, Kai, Chen, Kyungsoo a Kally. Zobudila som Laya a išla ich pozdraviť a spýtala som sa
„Kde ste boli?"
Kyungsoo „Boli sme plánovať ako pomôžeme ostatným ale vôbec nás nenapadlo, že ti tu stále budeš?"
„Prečo by som nemala tu byť?"
Kally „Nooooo....."
Než stihla dokončiť vetu. Jej zrazu stúpil do reči Lay.Lay „Prečo ste sa ozvali až teraz, vieťe ako dlho sme čakali?"
„Mysleli sme si, že vás všetkých zavreli"
Chen „Nie"
Kai „Mali sme rozdelené úlohy viete"
„Aha"
Kai „Layi prečo nemáš na sebe tričko a prečo máš na pravej strane ranu?"
Lay „No, keď nám plán nevišiel tak som improvizoval a dáko ma pritom postrelili, ale našťastie žijem vďaka Lilly"
Kyungsoo „Ti si ho ošetrila?"
„Áno, prečo?"
Kally „Ale nič"
O 2 hodiny ....
Prebrali sme plán a išli na to. Kai, Lay a Lilly mali ísť do vnútra na policajnú stanicu a zistiť, kde ich previezli. Chen a Kally išli hackerovať aby sme sa dostali dnu. Kyungsoo a Xiumin pripravovali zbrane a bomby a čakali na správy.Kai, Lay a Lilly pov.
Prišli sme pred budovu a vošli sme dnu. Ako sme vchádzali zastavil nás strážnik a pre kontroloval nás či dačo u seba nemáme. Keď nás skontroloval išli sme sa spýtať či nevedia, kde presunuli štyroch chalanov.„Dobrý deň"
Policajt „Dobrý deň, prajete si?"
„Áno, chceli by sme sa vás spýtať či neviete, kde by sme našli našich bratrancov?
Policajt „Kedy sa stratili?"
„Oni sa nestratili, ale vraj ste ich zatkli?"
Policajt „Vy hovoríte o tich štyroch chuligánov, ktorých sem priviedli pred tromi mesiacmi"
„Áno to budú určite oni"
Policajt „A prečo ste neprišli vtedy?"
Kai „Viete ja a moja sestra s jej priateľom sme boli na dovolenke a prišlo nám to až teraz, že sú v base ale nevieme kde tak či by ste nám mohli povedať, že v ktorej base sú aby sme ich mohli navštíviť"
Policajt „Dobre sú v ......"
Napísal nám to na papierik a my sme sa rozlúčili a poďakovali mu. Prišli sme spať a podali kde sú.
ESTÁS LEYENDO
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...