18. Kapitola

92 6 0
                                    

EXO Gang pov.

Lily nevychádzala celé týždne s izby a ani moc s nami sa nerozprávala, ale nosili sme jej jedlo, ktoré potrebovala aby bolo dieťa zdravé tak isto ako ona. Ale starali sme sa aj o inú vec museli sme sa postarať aby sa nikto nedozvedel, že je Lily tehotná a to hlavne aby sa naši nepriatelia o tom nedozdvedeli lebo by to mohli použiť proti nám.

Suho "Takže chcem plán ako sa postaráme o to aby nikto o Lily nevedel, že je tehotná"

Sehun "Čo keby zostala tu v dome a každý deň ju bude mať dakto z nás na starosti"

Suho "Dobre"

Lay "Ale viete o tom, že bude mať emócie na pokraji svojich hraníc,."

Chen "A bude hovoriť blbosti"

Xiumin "A jej hormóny budú ako bomby, ktoré práve explodovali"

Suho "No ja viem veď som čítal preca vlastne všetci sme čítali o tehotenstve"

Kyungsoo "Dobre tak kto ju teda bude strážiť prvý lebo máme na dnes ešte robotu"

Kai "Čo keby zobral prvý službu Baekhyun, keď že je on otec"

Všetci sme sa rozprávali, ale Baekhyun sa do našej konverzácie nezapájal. Bolo na ňom vidieť, že je myšlienkami inde.

Suho "Baekhyun"

Chanyeol "Baekhyun!!!!"

Baekhyun "Áno a au nemusel si tak kričať"

Chanyeol "No prepáč, ale máš počúvať"

Baekhyun "Hahaha"

Kyungsoo "Všetci sme sa dohodli, že zostávaš tu"

Baekhyun "Prečo?"

Kai "To ti máme všetko do podrobna teraz hovoriť"

Sehun "Zostávaš doma a nejdeš s nami lebo..."

Suho "Lily je tehotná takže ju máš na starosti teraz a zajtra s ňou bude dakto iný"

Baekhyun "Aha, ale nikto z vás ju nemusí strážiť lebo ja sa o ňu postarám"

Lay "Wow, Baekhyun sa nám z chlapil"

Baekhyun "Môžeťe už prestať"

Kai "A s čím?"

Baekhyun "Preca zo škádlením mňa"

Kai "Fakt ja som myslel, že chceš povedať dačo iné"

Baekhyun "A čo také?"

Chen "No to, že si sa bozkával s Chanyeolom"

Chanyeol a Baekhyun "Čo???!!"

Baekhyun "Ja som sa nebozkával"

Xiumin "Vážne lebo Chanyeol všetko povedal, keď si pritom hladaní šiel na záchod"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now