16. Kapitola

94 6 1
                                    

Baekhyun pov.

Odišiel som s chalanmi a Lily som nechal v izbe. Ja ich raz zabijem vždy ma musia rušiť v tej najlepšej chvíli. Keď sme sa vrátili domov všimol som si, že Lily trénuje so Suhom.

Odniesli sme veci do pivnice, než sme s tade vyšli dakto ma zozadu napadol. Doriti, kto to bol. Ja ho asi zabijem. Keď som sa pozrel nebol to nikto s chalanov, ale moje milovaná. Bože tak rád by som ju ... Baekhyun ovládaj sa. Sakra ako fakt mi musel začať pulzovať.

Lily "Zľakol si sa?"

"Nie"

Sehun "Samozrejme, že sa zľakol veď sa naňho pozri"

"Môžeš ma prestať dráždiť"

Sehun "Dobre"

Lily "Baekhyune poď za mnou dačo ti ukážem"

Zobrala ma za ruku, hádam si to nikto nevšimne vyšli sme von na zahradu. Nemal som žiadne poňatie čo tu chce robiť. Chystal som sa akurát prehovoriť, ale v tom má predbehla.

Lily „Takže sadni si tu na lavičku a zavri oči"
„Prečo by som mal zavrieť oči?"
Lily „Proste ich zavri"

Zavrel som oči a čakal čo sa bude diať. Bolo strašné ticho a mal som pocit, že sa na mňa všetci pozerajú a smejú, že tu stojím ako stĺp a môj problém má stále problém. Kurva kurva kurva. Započul som ako dakto ku mne ide, dúfam že je to Lily lebo inak za seba neručím. Otvoril som oči a predo mnou bola Lily s darčekom v ruke. Doriti, čo je za deň veď nemám narodeniny.

Lily „To je pre teba"
„Ďakujem, ale nemusela si"

Otvoril som darček a tam bola úplne nová zbraň, ktorá mi chýbala do mojej kolekcie.

Lily „Páči sa ti?"
„Áno a kde si ju zohnala"
Lily „To ti nepoviem a nechceš ju vyskúšať"

Vrátili sme sa na zad do vnútra, ale stále mi hlavou vŕtalo čo je za deň. Sakra, prečo si nemôžem spomenúť. Lily odbehla do izby a ja som sa rýchlo začal chalanov pýtať.

„Neviete čo je za deň?"
Chanyeol „Pekna zbraň môžem ju vyskúšať?"
„Nie nemôžeš"
Chanyeol „Prečo?!"
„Pretože som to dostal ja a nie ti, ale teraz vážne neviete čo je za deň"
Kai „Je streda"
„A?"
Kyungsoo „Čo a ty by si mal vedieť čo je za deň, keď si dostal toto"
„Chalani, ale ja fakt netuším čo je za deň"
Sehun „To ta tvoj testosterón až tak zatemnuje, že si nevieš spomenúť čo je za deň"
„Prečo si začal s testosterónom?!"
Sehun „Iba tak alebo sa nevieš sústrediť kôli tomu problému dole"
Chanyeol „Ak Lily nemôže tak ja ti rád pomôžem"
„Hahahaha fakt vtipné"
Suho „Ja si myslím, že Chanyeol to myslí vážne"
Lay „Odkedy si sa stretol s Lily nespal si zo žiadnym chalanom"
„Nie nespal a ani nebudem pretože ja Lily milujem"
Chen „Tak choď za ňou a povedz jej že máš problém a tak isto sa jej môžeš spýtať prečo ti dala tento darček"
„Fajn pôjdem za ňou"
Chalani „Uži si"

Bože to fakt mi je až tak vydiet, že mám problém.

Otvoril som dvere od izby a Lily už ležala v posteli, ale nespala bola na mobile a dačo pozerala.

„Lily viem, že to bude znieť divne ale...."
Lily „Nič nevrav potrebuješ pomôcť s tím čo sme začali ráno"
„Ako si vedela"
Lily „Vieš dráhy ja nie som slepá"
„Aha"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now