17. Kapitola

88 6 0
                                    

Baekhyun a Chanyeol pov.

Vydali sme sa kúpiť Lily tehotenské testy. Prišli sme do lekárne a hľadali sme tehotenské testy. Hľadeli sme do regálov ako blbci pretože sme nikde nevideli tehotenské testy. 

Chanyeol "Kurva! Kde sú tie tehotenské testy?!"

Baekhyun "Neviem, po prvý krát dačo takéto kupujem"

Chanyeol "Myslíš si že ja to kupujem už viac krát?!"

Baekhyun "No nebolo by to po prvé"

Chanyeol "Bacon za prvé ja kupujem po prvý krát tehotenský test, za druhé možno chodím za štetkami aby som sa uspokojil, ale dávam si veľký pozor a za tretie mám rád osobu, ktorá je vždy pri mojom boku"

Baekhyun "Dobre ja som to tak nemyslel a môžem vedieť kto to je?"

Chanyeol "Nie nemôžeš to vedieť kto to je a poďme už s tadeto strašne to tu smrdí"

Baekhyun "Aj ja to cítim no tak sa poďme spýtať predavačky, kde by sme mohli nájsť tehotenské testy"

Prišli sme k predavačke a opýtali sme sa jej kde môžme nájsť tehotenské testy. Ona sa nás začala vypytovať prečo dvaja chalani potrebujú tehotenské testy. 

Chanyeol "Viete tu to môj kamarát má priateľku a chce iba zistiť či je tehotná?"

Predavačka "Aha no dobre a chcete aby som vám ukázala všetky tehotenské testy čo máme?"

Chanyeol "My zoberieme všetky tehotenské testy čo tu máte"

Predavačka "No dobre tak to teda bude 55 eur"

Zaplatili sme a išli sme domov, ale akurát volal Kyungsoo, že sa máme zastaviť ešte za chalanmi, ktorý Kyungsoo dlžili peniaze za drogy, ktoré im Kai predal. Prišli sme na miesto, kde ti chalani žijú a samozrejme, že to nešlo po dobrom. 

Chanyeol pov.

Keď sme s tými chalanmi skončili. Vrátili sme sa k autu a ja som neodolal to už skrývať pred Baekhyunom. 

"Baekhyun"

Baekhyun "Áno"

"Ale nič"

Pozrel sa na mňa svojim pohľadom a ja som neodolal musel som to fakt urobiť. Pobozkal som ho na pery a začal som mu rukou hladiť jeho hračku.

Baekhyun pov. 

Chanyeolove a moje pery sa dotýkali a až kým som sa spamätal som si uvedomil, že ma bozkáva a tak isto som ucítil aj dačo dole na mojom rozkroku. Neodolal som a začali sme si navzájom spoznávať ústa. Bozkávali sme sa 15 minút až dokým nezazvonil mobil, ktorý mal Chanyeol spojený s autom. Oddelili sme sa od seba a mne celú dobu čo volal som rozmýšľal, že som akurát spravil.

Chanyeol pov. 

Doriti, kto musí otravovať keď mám rozrobenú prácu. Odtiahli sme sa od seba a ja som zodvihol mobil. Kto iný to mohol byť než Kyungsoo.

Kyungsoo "Kde tak dlho ste?!!!"

"Už sme na ceste"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now