Baekhyun pov.
Ráno som sa zobudil celý stuhnutý na gauči, keď som sadol na gauč všimol som si, že som bol zakrytý dekou. Čo? Ja už som aj námesačný? Do riti. Ak som .... ale to je blbosť aby som bol námesačný. Zobral som deku do ruky a vydal som si to do izby. Prišiel som do izby deku som hodil na posteľ a vydal som sa do kúpeľne. Z hodil som zo seba oblečenie, v ktorom som spal a postavil som sa do sprchového kúta. Pustil som na seba vlažnú vodu. Po dvadsiatich minútach v sprche som sa osušil a zobral som si čierne oblečenie, ktoré bolo prehodené na stoličke vedľa stola. Vyšiel som s izby a namieril som si to rovno do jedálne, kde už všetci čakali. Prišiel som do miestnosti a všetci na mňa upriamili zrak. Sadol som si za stôl a hľadal som Lily, ale nikde som ju nevidel. Možno je vonka v záhrade alebo išla do nemocnice na kontrolu. Počkať to by mi povedala keby dakde išla. Začínal som sa báť. V hlave sa my začalo hrnúť veľa myšlienok ohľadom Lily. Čo keď ju dakto uniesol, ale to je hovadina nikto by sa neodvážil sem prísť iba ak by to boli naši nepriatelia. Nedalo my to a ticho, ktoré tu panovalo medzi nami som prerušil a začal som konverzáciu.
"Chalani nevideli ste Lily?"
Chalani "Nie"
Chanyeol "Mal by si si prečítať tento papierik"
Chanyeol my podal papierik, ktorý som zobral do ruky a začal som ho čítať.
"Mrzí ma ak si budete toto čítať ale usúdila som že som pri vás ako dáka prekážka a tak som sa rozhodla, že na chvíľu odídem. Netuším či sa ešte vrátim, ale ak hej tak to bude kvôli deťom. Baekhyune dúfam, že sa na mňa nebudeš hnevať ale nebudem ty brániť ak chceš byť s Chanyeolom. Prosím aby ste ma nehľadali a ne kontaktovali. Ak by ste ma čistou náhodou chceli kontaktovať tak to nerobte, keď si všetko v hlave ujasním tak vás kontaktujem. Ďakujem, že ma chápete. S pozdravom Lily."
Do riti. To čo má znamenať. Lily asi preskočilo. Okamžite som si zobral do ruky mobil a hľadal ju v mobile, ale zrazu my Sehun s ruky vytrhol mobil.
"Do riti. Vráť my mobil!!!"
Sehun "NIE!!"
Lay "Baekhyune my chápeme ako sa cítiš, ale keď napísala aby sme ju nehľadali a ne kontaktovali tak to aj urobme"
"Nie ja s ňou musím okamžite hovoriť a ako sa vlastne dozvedela o nás dvoch?!!!"
Xiumin "O vás dvoch sa dozvedela lebo ste vtedy rozprávali dosť na hlas"
"Ja som nerozprával dosť nahlas to Chany!!"
Chanyeol "Ja??!!!"
"Áno ty!!"
Suho "Pozri Baekhyune daj jej týždeň a ak ta ne kontaktuje tak je budeme hľadať"
"Fajn, ale tým pádom ma nechajte na pokoji"
Odišiel som do izby. Hodil som sa na posteľ a rozmýšľal som o tom všetkom. Celý deň som ležal v posteli vôbec som nemal náladu sa s nikým rozprávať a ani chuť do jedla som nemal.
O týždeň neskôr
EXO pov.
VOUS LISEZ
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
Roman d'amourZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...