10. Kapitola

115 7 0
                                    

Baekhyun pov.
Tak všetko je už na chystané už ísť iba pre Lilly. Išiel som za ostatnými a zobral Lilly za ruku. Ešte predtým ako sme vstúpili do miestnosti som jej povedal.

„Lilly prosím zavri si oči"

Lilly „Prečo?"

„Prosím"

Lilly „No dobre"


Lilly pov.
Zavrela som oči a čakala čo sa bude diať.

Baekhyun pov.
Otvoril som dvere a potiahol Lilly do vnútra, keď sme vošli zavrel som dvere.

„Lilly maj prosím ešte zavreté oči"

Lilly „Dobre"


Lilly pov.
Vošli sme do vnútra a bola strašne veľká tma v miestnosti. Mala som sto chutí otvoriť oči, ale povedala som si, že ich neotvorim do kým nepovie. Zrazu sa rozsvietili svetlá, ale čakala som dokým mi povie aby som otvorila oči.

Baekhyun pov.
Zapálil som svetlá.

„Lilly môžeš otvoriť oči"

Lilly „Ok"


Keď otvorila oči všimol som si, že je čisto prekvapená.

Lilly pov.
Otvorila som oči a neverila som, že by toto Baekhyun spravil.

„To si všetko spravil sám?"

„To si všetko spravil sám?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baekhyun „Áno"

Lilly „Sto percentne to myslíš, že si to spravil sám?"

Baekhyun „Áno"

„Dobre"


Baekhyun pov.

„Lilly toto je pre teba"

Lilly „Ďakujem a čo to je?"

„Otvor to a zistíš"


Keď som uvidel ako sa tvári bol som šťastný s ňou.

„Páči sa ti?"

Lilly „Áno ďakujem a ako si vedel, že sa mi to bude páčiť"

„Mám svoje zdroje"

Lilly „Aha"


Lilly pov.
Otvorila som darček čo mi Baekhyun dal a neverila som vlastným očiam. Boli to tie Dýki, ktoré som držala v pivnici. Baekhyuna som objala a poďakovala mi za darček. Vrhli sme sa na koláč, ktorý tam bol. Keď sme do jedli sa Baekhyun ku mne priblížil a palcom mi s mojich pier utrel kus čokolády. Začala som sa červenať neviem s čoho to bolo, ale určite to bolo s toho, že sa mi Baekhyun páči. Poďakovala som mu za to a on sa ku mne ešte viac priblížil až sme sa skoro dotýkali našimi perami.Čím viac bol bližšie tím sa moje srdce viac rozbušilo. Zrazu priložil na moje peri svoje a začali sme sa bozkávať. Presunuli sme sa k posteli a Baekhyun sa začal vyzliekať a ja s ním. Bozkávali sme sa celú dobu.

Ráno, keď som sa zobudila ležala som na Baekhyunovej hrudi. Bola som strašne rada, že je vedľa mňa a zrazu ma napadlo veď ja som sa s ním včera vyspala.

Baekhyun „Dobre ráno láska"„Dobré ránko"„Ako si sa vyspal?"Baekhyun „Výborne a čo chceš dneska robiť"„Neviem"Baekhyun „Ok tak čo keby sme išli do kina"„Dobre, ale prosím ťa na nič čo je hororové"Baekhyun „Moja láska sa bojí hororov"„Áno a čo?"Baek...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baekhyun „Dobre ráno láska"
„Dobré ránko"
„Ako si sa vyspal?"
Baekhyun „Výborne a čo chceš dneska robiť"
„Neviem"
Baekhyun „Ok tak čo keby sme išli do kina"
„Dobre, ale prosím ťa na nič čo je hororové"
Baekhyun „Moja láska sa bojí hororov"
„Áno a čo?"
Baekhyun "Ale nič vieš, že ja ťa iba škádlim"
„Áno viem"
„Idem sa prezliecť a osprchovať"
Baekhyun „A môžem sa pridať?"
„Hhmmm áno"

Po sprche sme sa obliekli a išli za ostatnými a ako vždycki Chen, Suho a Kyungsoo sa pozerali na plány, Kai a Xiumin pripravovali drogy a bomby, Sehun a Chanyeol pripravovali zbrane a počítali koľko majú ešte nábojov, ale keď som sa pozrela na Kally bola veľmi smutná.

„Ahoj"
Kally „Ahoj"
„Čo ti je?"
Kally „Chen sa so mnou rozišiel"
„To je mi ľúto a čo keby sme si spravili babskú jazdu"
Kally „To by bolo super"

Baekhyun pov.
Prišiel som za Chanyeolom a Sehunom.

„Ahojte netreba vám pomôcť"
Chanyeol „Hej sadaj"

Sadol som si vedľa Chanyeola. Ako sme čistili zbraňe prišli za nami ostatný okrem Lilly a Kally lebo sa rozprávali medzi sebou.

Lay „Tak dal si jej darček?"
„Áno"
Sehun „A ako sa tvárila?"
„Bola veľmi šťastná"
Chen „Inač nechováš sa dneska trošku divne"
„Nie, ale poviem vám to takto som veľmi šťastný"
Kai „Takže náš Baekhyun vyznal svoje pocity"
„Áno a nielen to"
Suho „Ti hovoríš, že si sa s ňou vyspal?"
„Áno"
Kyungsoo „A použil si ochranu"
„Áno nebojte sa"
Chanyeol „A čo keby sme sa všetci vrátili k plánu"
Xiumin „Chanyeol má pravdu mali by sme sa vrátiť k našej práci"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now