21. Kapitola

78 4 0
                                    

(Milujem túto novú pesničku od Suha, ale aj ostatné pesničky s albumu sú krásne)


Bela pov.

Ráno hneď ako som vstala som sa rýchlo išla prezliecť a najesť a pomalým krokom som sa vydala dole do chodby aby som bola čoskoro pri Lily, ale zrazu na mňa dakto zakričal. Môžem sto krát hádať kto na mňa kričí.


Jungkook "Kam ideš tak skoro ráno?"

"Predsa za Lily"

Jungkook "Aha tak to idem s tebou"

"Nie nejdeš je to moja kamarátka a chcem ju vidieť a všetko jej vysvetliť"

Jungkook "Čo jej akože chceš vysvetliť?"

"No predsa to ako ste ju uniesli asi že"

Jungkook "Aha no dobre, ale budeš doma za tri hodiny"

"Dobre mám ťa rada"

Jungkook "Aj ja teba a inak musíme vyriešiť tú našu svadbu ešte"

"Dobre tak, keď sa vrátim tak to môžme prebrať"


Dala som mu ešte pusu na líce a vyrazila som za Lily do nemocnice. Keď som tam prišla išla som rovno k recepcii a opýtala som sa.


"Dobrý deň mohla by som sa vás opýtať?"

Recepčná "Áno čo si prajete?"

"Chcela by som vedieť, kde má izbu Lily?"

Recepčná "Ó vy myslíte tú čo včera priviezli?"

"Áno"

Recepčná "Pôjdete k výťahu tam ťuknete na 2. poschodie a keď výdete s výťahu tak pôjdete rovno po chodbe a potom zabočíte do prava a budete hľadať izbu s číslom 350"

"Dobre, ďakujem dovidenia"

Recepčná "Dovidenia"


Lily pov.

Konečne pôjdem domov, ale predtým musím ísť ešte na blbé vyšetrenie. Ako som sedela na posteli tak Baekhyun tu nebol, ale určite mi išiel dačo zobrať. Po pol hodine sa otvorili dvere dúfala som, že to bude Baekhyun ale nebol to on, bola to moja najlepšia kamarátka Bela. Rýchlo ku mne pribehla a začali sme sa objímať. Po dlhom objatí mi chcela dačo povedať, ale akurát do miestnosti prišiel Baekhyun. Sakra.


Baekhyun pov.

Ráno ako som sa zobudil tak Lily ešte spala tak som sa rozhodol, že jej donesiem jedlo.  Vyšiel som von z miestnosti a vybral som si to smerom k nemocničnej jedálni, keď som mal už všetko pripravené vyrazil som naspäť za Lily. Už som bol pred dverami, ale zrazu mi začal zvoniť mobil. Pozrel som sa na mobil kto  mi volá a bol to Suho. 

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now