Ráno som vstala a išla do kúpeľne vykonať potrebnú hygienu. Keď som vyšla s kúpeľne Baekhyun ležal ešte v posteli. Pomaličky som prišla k Baekhyunovi a pomalinky som ho začala štekliť, ale on nič. Posadila som sa naňho obkročmo a začala som ho jemne bozkávať od hlavy až po jeho vypracované brúsne svalstvo. Keď som sa na neho pozrela mal otvorené oči.
Baekhyun „Dobré ráno láska"
„Dobré ráno miláčik"
Posadil sa ku mne až sa naše pery dotýkali. Začali sme sa vášnivo bozkávať a pokračovali by sme ďalej keby k nám do izby nevtrhol Chanyeol a Sehun.Chanyeol a Sehun „Bacon a Lilly ste hore?" „Ou prepáčte, že sme vás vyrušili, ale toto je dôležité"
Baekhyun „Čo je také dôležité, keď nás rušíťe?"
Sehun „Pred našim domom je auto"
„A teraz čo?"
Baekhyun „Akej je farby to auto?"
Chanyeol „Čierne"
Postavili sme sa s postele a nasledovali Chanyeol a Sehun. Prišli sme do haly a začali sme preberať kto by to mohol byť, ale zrazu sa otvorili dvere a vo dverách stála Kally. Ale nebola tam sama bol tam ešte s ňou chalan. Taehyung a Kally spolu. To čo?! Chalani rýchlo namierili na Taehyunga.Kally „Ahojte, mmmm toto je môj chalan Kim Taehyung"
Taehyung „Som rád, že sa stretávam práve s vami"
Všetci asi vedeli čo myslí, ale ja som vôbec nemala poňatia o čom hovoril, ale ich vyrazí hovorili za všetko. Určite sa poznajú, ale ako. Počkať radšej si to u jasnim. Mám priateľa, ktorý je mafián a jeho kamaráti sú tiež mafiáni, ale s kade poznajú Taehyunga tak to už fakt neviem.Kally „Nebojte ne z držím sa tu dlho, prišla som si iba po veci"
Kyungsoo „Tak si ich chod zobrať, ale ja pôjdem s tebou a tvoj milí priateľ zostane tu"
Kally „Dobre, o stan tu prosím"
Taehyung „Ako si moja láska praje"
Keď prišla s kuframi na zad. Zobrala Taehyunga za ruku a išli k dverám a ešte pred tím nám zakričala.Kally „Odchádzam z gangu"
Kyungsoo a Suho „Fajn chod si do svojho nového gangu"
Keď odišli pozrela som sa na všetkých.„Vysvetlili by s temi čo sa práve stalo?"
Suho „Akoby sme ti to mali vysvetliť?"
„No môžte začat"
Začali mi rozprávať o všetkom a povedali aj, že Taehyung je z druhého gangu, ktorí sa volá BTS Gang a že Kally je teraz s nimi. BTS Gang a EXO Gang su už rivali vyše 5 rokov.
YOU ARE READING
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...