Prišli sme za chalanmi a povedali im, že ideme do obchodu. Už sme boli pri dverách, ale nás zrazu Suho zastavil, že idú s nami.
„Nemusite ísť s nami"
Kally „Chalani viete čo znamená slovo babská jazda?"
Xiumin „Nie"
S Kally sme si povzdychli. A začali sme im vysvetľovať čo to znamená.Kai „Tak vás aspoň vyhodíme pri obchode a my zatiaľ pôjdeme podľa našeho plánu"
„Dobre, ale nechceme aby ste nás sledovali"
Baekhyun „Dobre sľubujeme láska"
Keď sme vystúpili s auta pozerali sme sa s Kally či vážne idú tam, kde povedali a našťastie išli. Ako sme chodili po obchodoch zrazu som si všimla, že oproti nám idú Namjoon, Jin, Hoseok, Jimin, Jungkook, Suga, Taehyung a Bella. Všimla som si, že sa Hoseok a Jimin držia za ruky a to isté aj Namjoon a Jin a samozrejme, že Bella a Jungkook sa tiež držali za ruky. Kally zrazu zastavali a ja som ostala stáť pri nej.Kally „To je ten chalan"
„Ktorý ja žiadneho nevidím?"
Kally „Tam ten čo má ten melír na vlasoch počkaj možno si spomeniem ako sa volá"
Prosím nech nepovie to čo si myslím.Kally „Volá sa Taehyung"
Super. Povedala jeho meno.
Kally má zrazu začala ťahať k nim. Zrazu sme stáli pred nimi.
Bella a chalani „Ahoj Lilly"
„Ahojte"
„Toto je Kally"
Chalani a Bella sa jej pozdravili a predstavili sa. Keď sme sa ich spýtali kam majú namierené povedali, že idú do kina.Chalani „Nechceli by ste ísť s nami?"
Kally „Ja pôjdem rada, ale Lilly nemôže"
Bella „Prečo nemôžeš?"
Kally „Viete ona to sľúbila svojej drahej polovičke"
Bella „Že sa s nami nebude stretávať?"
Kally „Nie, sľúbila mu, že pôjdu iba ...."
Rýchlo s dala Kally ruku na ústa a rozlúčila.som sa s nimi. Keď som sa otočila Kally bola stále pri nich tak som na Kally zakričala.„Kally ideš?!"
Kally „Nie ja idem s nimi do kina"
Ani som jej nechcela na to odpovedať a rýchlo som sa otočila a odchádzala z obchodného centra. Vytiahla som si mobil a napísala som Baekhyunovi, že môžu prísť. Čakala som ich tam, kde nás vyložili. Keď som ich uvidela rýchlo som si sadla do auta. Keď som už sedela Suho sa má akurát spýtal.Suho „Kde je Kally?"
„Viete stretli sme tam moju kamarátku Bellu s jej priateľom a jeho kamarátmi, síce som aj ja ich kamarátka ale nepoznám ich tak ako Bella"
Chanyeol „Takže vaša babská jazda ani nebola?"
„Bola až dokým sme na nich nenarazili"
Chen „Prečo Kally s nimi vlastne zostala?"
„No našla si za teba náhradu"
Chen „Aha, ale aj ja som si našiel za ňu náhradu"
„A koho ak sa môžem opýtať? Poznám ju?"
Chen „Poznáš a sedí hneď za tebou"
„Počkaj ti chceš povedat, že chodíš so Xiuminom"
Chen „Áno tak isto ako, keď Suho a Lay sú spolu a aj Kai a Kyungsoo sú spolu"
„Aha"
Kai „Vadí ti to?"
„Nie ja som za vás šťastná"
Kyungsoo „A nevieš čistou náhodou ako sa ten chalan volá?"
„Volá sa Taehyung"
Po 30 minútovej jazde som sa rovno vybrala do postele.Exo gang pov.
Kyungsoo „Musime zistiť ako vyzerá ten Taehyung?"
Baekhyun „Lilly má v mobile fotky svojich kamarátov, ale nebude sa vám to páčiť"
Suho „Ako vieš, že sa nám to nebude páčiť"
Baekhyun „Viete ti chalani, s ktorými sa Lilly dneska stretla sú BTS Gang"
Všetci sme na Baekhyuna skríkly. Keď sa Baekhyun vrátil s Lilly ním mobilom tak nám ukázal fotky. A my sme mali sto chutí sa ísť Lilly vyptávať.Baekhyun pov.
Zobral som našťastie Lillyn mobil tak aby si to nevšimla. Chvála bohu, že spala keď som jej ho bral a aj keď som jej ho vracal.Lilly „Prečo si si zobral môj mobil?"
„Chcel som iba dačo chalanom ukázať"
Lilly „Aha"
Vyzliekol som sa a zostal som iba v boxerkách. Ľahol som si vedľa Lilly a ona sa rovno otočila ku mne a objala ma a ja som jej objatie opätoval.
ESTÁS LEYENDO
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...