14. Kapitola

93 8 0
                                    

BTS Gang pov.
Išli sme s Bellou na nakúpi lebo Lilly nemala čas. Ako sme išli uvideli sme pred nami Lilly s dávkou babou. Pomaly sme sa vydali ich smerom.

Taehyung „Chalani to je tá baba"
Jimin „Tá čo je vedľa Lilly alebo dala iná tu?"
Taehyung „Hahaha moc veľká sranda, tá čo je vedľa Lilly"
Jimin „Aha"

Bella pov.
Poprosila som chalanov aby som mnou išli do obchodu lebo v poslednej dobe sami Lilly ani neozve. Keď sme prišli musela som ísť na wcko. Prišla som s wcka a chalani už stali a pozerali sa na Lilly a dáku babu.

Kally pov.
Keď sme prišli do obchodu tak som nakupovala o jojoj až dokým som nestretla toho chalana ako ide oproti nám. Potiahla som Lilly až k nim.

Po rozhovore sme sa rozdelili. Lilly išla domov a ja som zostala s nimi.

S Taehyungom s si rovno padla do oka. Prišla som ku nim lebo ma pozvali.

Taehyung „Dáš si dačo?"
„Áno"

Doniesol pukance s kofolou a všetci sme si sadli na gauč až na Bellu a Jungkooka lebo ti sa vytratili hneď ako sme prišli. Ale mala som divný pocit lebo Jimin, J-Hope, Namjoon a Jin sa tiež vytratili asi do svojich izieb. A Yoongi ten išiel sa tiež zašiť aby Taehyungovi netušil noc so mnou.

Celú dobu čo bežal film som sa tlačila na Taehyunga. Zrazu ma začal objímať. Prešiel mi rukou po líci a zastavil pri mojej brade, ktorú si natočil ku sebe a naše pery sa delili od seba už iba 5 centimetrov. Pomaly sa začal približovať a začali sme sa bozkávať a pokračovala to ďalej,....až do rána.

Taehyung mi ponúkol či by som u nich nezostala a ja som povedala, že dobre.
Išiel som mnou k EXO Gangu, keď sme tam prišli sme museli viesť 100% rozhovor s mojimi kamarátmi.

Odsťahovala som sa od EXO Gang a začala žiť s BTS Gang, kde vlastne žila aj Bella.

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now