20. Kapitola

83 4 0
                                    

(Odporúčam si vypočuť túto pesničku pred príbehom pre lepšie vcitenie do príbehu, je veľmi dobrá)

Lily pov.

Konečne som mohla vystúpiť s auta a ísť rovno do domu. Prišli sme domov a rovno som odišla do izby, ale predtým ma ešte zastavil Suho.

Suho "Čo si si akože myslela, že robíš?"

"Neviem chcela som sa po dlhej dobe zasa stretnúť s kamarátkou, ktorú som dokopy nevidela od kedy som s vami!!!!"

Baekhyun "Lily je ti dačo?"

"Ja nemôžem dýchať"

Baekhyun "Vidíš čo robíš Suho!!!"

Suho "Ja nič nerobím!!!"

Sehun "Vy dvaja prestaňte tu po sebe kričať a rýchlo pome s Lily do nemocnice"

Sehun pov.

Zobrali sme Lily a rýchlosťou vetra sme išli do nemocnice. Keď sme prišli do nemocnice tak nás rýchlo prijali pretože sme povedali, že je tehotná. Na Lilyne výsledky sme čakali výše troch hodín. Nemali sme vôbec potuchy čo tam s ňou tak dlho robia, ale keď sme sa pozreli na Baekhyuna ako vyšiluje hneď sme boli v obavách. Po hodine prišiel za nami doktor.

Doktor "Takže vy deviaty ste priviedli pani Moon?"

Všetci "Áno"

Baekhyun "Je jej dačo?"

Doktor "No mali by ste byť na ňu milší a nie na ňu kričať alebo hnevať sa lebo jej emócie presahujú hranice takže môže spraviť čokoľvek ak ma chápete"

Sehun "Dobre, chápeme"

Chanyeol "A dieťa?"

Doktor "No to ak dovolíte by som rád hovoril iba s otcom toho dieťaťa"

My sme zostali sedieť na stoličkách a Baekhyun zatiaľ odišiel s doktorom asi do jeho kancelárie.

Baekhyun pov.

Išiel som rovno za doktorom do jeho kancelárie. Povedal aby som si sadol na stoličku oproti nemu. Keď som už sedel tak mi ukázal Lilyne snímky dieťaťa. Bolo to také prekrásne.

Doktor "Takže vám gratulujem ku dvojičkám"

"Počkajte čo? Dvojičky?"

Doktor "Áno a mimochodom Lily je tehotná už dva mesiace len to nebolo tak vidieť"

"Čo veď vravela, že je to čisto asi deň čo je v tom a bol som pri tom ak má chápete"

Doktor "Áno chápem vás, ale viete začiatok nikdy není predtým vidieť kedy je tehotenstvo a hlavne prvorodičky to nevedia ak majú toho veľa na práci. Hádam má chápete"

"Áno chapem, no dobre teda a môžem ísť za ňou alebo ju môžem zobrať domov?"

Doktor "No teraz by som za ňou nešiel lebo spí a necháme si ju tu na pár dní na pozorovanie, ale ak chcete tak môžte zostať s ňou na izbe"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora