22. Kapitola

90 3 1
                                    

Seokjin pov. 

Mal som nastavený budík na 5:00 ráno, keď som vykonal rannú hygienu a obliekol som si biele tričko s nápisom "PARROTS and STARS" a išiel som všetkých z budiť teda okrem Beli a Jungkooka. Keď boli všetci už v jedálni tak sme si rozdelili robotu a rýchlo sme vyrazili do miestnosti, ktorú sme si pred dvoma dňami dali rezervovať. Miestnosť bola dobre pripravená, ale chýbal ktomu Belin štýl tak sme rýchlo začali prerábať miestnosť s vecami, ktoré sme doniesli s domu a s obchodov. Keď miestnosť bola už hotová tak som sa vybral do kuchyne aby pripravili jedlá (Bielu troj poschodovú tortu s čierno-rúžovým ozdobmy, vegetariánske jedlo, kimchi, tteoboki,....). Ako som išiel po chodbe uvidel som, že miestnosť ktorá bola oproti našej tak aj tam sa dačo organizovalo a ty ľudia čo tam boli mi boli moc povedomý. Prišiel som bližšie aby som zistil, že čo oslavujú a uvidel som Lily a asi jej kamarátov, ale neboli to ledajaký kamaráti boli to naši nepriatelia EXO. Doriti to ako fakt. Vrátil som sa späť k ostatným.


"Neuveríte koho som práve videl"

Jimin a Hoseok "Koho??"

"No predsa Lily"

Yoongi "Počkaj ty myslíš Belinu kamarátku, ktorá je pozvaná na svadbu"

"Áno, ale nebola sama"

Namjoon "Ako myslíš, že nebola sama?"

"No bola tam predsa s EXO"

Tae "Veď hej, si nepamätáte že Bela vravela, že čaká dieťa s jedným z nich"

Hoseok "Dosť o Lily pome sa venovať tomu to tu!!!"

Jimin "Hoseoku ty žiarliš??"

Hoseok "Nie, prečo?"

Kally "žiarliš"

Hoseok "nežiarlim a viete čo myslite si čo chcete idem sa radšej vonka hrať s nožom"


Lily pov.

Všetci sme sa stretli na raňajkách. Chvaľa bohu, že ma už tak nepreháňa chodiť na zíchod zvracať, ale to asi kvôli tomu, že som už v 4 alebo 5 mesiacie. Sehunová oslava začína o 14:00 takže ešte máme čas a Belina svadba začína o 15:30. Hádam to stihnem. Miestnosť sme mali rezervovanú už výše dvoch mesiacov a to vďaka Xiuminovi a Lay. Vybrala som sa do izby, kde som si pobalila všetky potrebné veci na dnes a potom sme všetci spoločne vyrazili k miestnosti. Cestas nám trvala výše hodinu, ale to nič. Hneď ako sme v kročili do budovy tak sme sa rovno vybrali do našej miestnosti a ako sme išli tak som si všimla miestnosť, ktorá bola oproti nám. Všetko sme začali pripravovať, keď bolo všetko nachystané tak mi chalani povedali aby som si sadla na stoličku, že oni všetko ostatné zariadia. 


Bela pov.

Keď som sa ráno zobudila bolo mi strašne na zvracanie. Vôbec som netušila prečo tak som sa rýchlosťou blesku vybrala na záchod. Keď som prišla po pol hodine nazad do izby tak sa Jungkook už obliekal.


Kookie "Kde si bola miláčik?"

"Na záchode si prestav"

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora