Chen pov.
Ráno som vstal s postele a rýchlo sa prezliekol s pyžama do normálneho oblečenia. Obliekol som si čierne oblečenie a sadol som si za počítač (notebook), ktorý som nechal v kuchyni na dreze. Zapol som počítač a s kontroloval som či Lilyn mobil je na tom istom mieste. Chvála bohu bol tam a tak som neváhal a vytiahol som svoj mobil a napísal som jej správu. Vedel som, že nechce byť rušená, keď sa nám neozýva ale musel som kvôli Baekhyunovi.
"Ahoj. Lily tu je Chen. Neviem či ma máš uloženú v mobile, ale dúfam že hej ale ak nie tak nevadí. Viem, že ťa nemáme otravovať, ale vieš o tom, že dnes sú Baekhyunové narodeniny tak ty chcem povedať, že či by sme mohli za tebou prísť. Neboj nechceme aby BTS Gang bol v tom, že ťa ideme zachrániť. My chceme iba aby si s Baekhyunom oslávila jeho narodeniny keďže on oslavoval s tebou. Píšem ty kvôli tomu aj že Baekhyun od tej doby čo si odišla s tadeto je úplne iný. Budem rád ak my napíšeš a vážne ťa nechcem otravovať, ale skús to pochopiť. Tak ahoj zatiaľ."
Mobil som položil vedľa notebooku a namieril som si to rovno ku chladničke, keď som ju otvoril tak som si vytiahol špagety zo včera. Počkal som dokým sa zohrejú a medzitým som si pozrel správy na mobile či náhodou Lily neodpísala, ale ona nič. Za pípala mikrovlnka a vybral som si z nej špagety, ktoré som si dal zohriať. Sadol som si na stoličku, ktorá bola v kuchyni a začal som jesť. Keď som dojedol vydal som si to priamo k umývadlu a umyl som misku, v ktorej boli špagety. Do umýval som a zobral som si pohár, ktorý bol položený vedľa umývadla. Nabral som si vodu do pohára a čakal dokým my nezapípa mobil. Po pol hodine my zapípal mobil, keď som sa pozrel kto my napísal bol som rád.
Hoseok pov.
Ležal som vedľa Lily na posteli lebo chcela aby som spal s ňou. Otvoril som oči a pozrel som sa na Lily, ktorá spala tak zlato že by som rovno.... Do riti, Hoseoku teraz nemysli na to aj keď je fakt sexy aj keď je tehotná. Nie nie nie nie nie!!!! Počkaš si na správnu chvíľu. Dal som si facku aby som nemyslel na perverzné veci a namieril som si to rovno do kúpeľne, keď som prišiel nazad do izby aby som sa obliekol som zrazu započul pípanie mobilu akoby dakomu prišla správa. Podišiel som k stolu, kde som mal mobil ale nič naň neprišlo tak som sa išiel pozrieť či to nebol Lilyn. Zobral som ho do ruky a blikal tak, že jej prišla správa. Ťukol som na správu a ako som ju začal čítať tak som na svojom vypracovanom brušku ucítil ruku, ale moja to nebola. Pozrel som sa na ruku, ktorá ma hladkala.
"Lily čo robíš?"
Lily "Hoseoku vieš o tom, že si fakt sexy keď máš na sebe iba uterák"
Do riti, ja som sa zabudol obliecť. Super.
"Fakt?"
Lily "Áno a prečo máš môj mobil?"
Lily pov.
Zobudila som sa na buchnutie dverí od kúpeľne, keď som sa pozrela kto ma zobudil tak som uvidela iba Hoseoka v uteráku. Keby som nebola tehotná okamžite by som sa po ňom vrhla. Bože Lily spamätaj sa teraz fakt by si nemala myslieť na takéto veci, keď si tehotná aj keď je pravda, že to už potrebuješ. V duchu som sa pre fackala a zrazu som za počula svoj mobil, že my prišla správa, ale keď som si všimla že Hoseok sa pozerá, ktorý mobil zvonil tak som sa tvárila že ešte spím. Keď som pootvorila jedno oko aby som sa pozrela čo robí tak som si všimla, že drží môj mobil a je pri mne až moc blízko a ja som neodolala a musela som sa dotknúť jeho vypracovaného bruška. Začali sme sa rozprávať a aby som nepokračovala v tom v čom som začala tak som radšej zmenila tému.
YOU ARE READING
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...