12. Kapitola

88 8 0
                                    

Ráno som otvorila oči a Baekhyun vedľa mňa nebol. Pozrela som sa na mobil bolo 10:00, rozhodla som sa, že si ešte 30 minút po spím.

Prišla som do obývačky a zapla som si telku. Ako som ju pozerala dávali v nej samé správy a zrazu si vedľa mňa sadli chalani, keď správy skončili všetci išli ku terčom a začali strieľať a ja som sa iba na nich pozerala.

Suho „Chceš si ísť zastrieľať?"

„Môžem"

Suho „Áno"


Prišla som k Sehunovi, Chanyeolovi a Baekhyunovi a zo stola som si vybrala zbraň G6 a postavila sa pred terč. Ako vždy som strelila dokým sa ku mne ne pri kradol Baekhyun. Jeho ruky sa začali dotýkať môjho pása a ja som sa nesústredila a skoro som trafila Chena.

Chen „Skoro si ma trafila"

„Prepáč"

Baekhyun „Prepáč Chenle bola to moja chyba"


Podala som Baekhyunovi zbraň do ruky a išla som si sadnúť. Ako som sedela a pozerala sa ako pokračujú v tréningu ma zrazu napadlo, veď ja mám tie dýky. Vrátila som sa s dýkami v ruke a začala trénovať.

EXO Gang pov.
Ako sme trénovali všimli sme si, že sa Lilly na nás nepozerá. Keď sme si urobili prestávku videli sme ako Lilly trénuje s dýkami. Boli sme čisto v šoku ako rýchlo sa s nimi naučila robiť. Všimli sme si, že je stvorená pre ne.

Kyungsoo „Hodil by sa jej protivník"

Sehun, Chanyeol, Baekhyun, Xiumin, Kai a Lay „Áno"

Baekhyun „A čo keby sme sa všetci vystriedali?"

Chanyeol „Baekhyune"

Baekhyun „Áno"

Chanyeol „Vieš musí to byť dakto kto to moc dobre ovláda"

Baekhyun „Aha"

Lay „Ja by som mal nápad"

Kyungsoo „No aký?"

Lay „Čo keby bol protivníkom túto môj dráhy Suho"

Suho „Čo ja?"

Lay „Áno ti miláčik"

Kyungsoo „Ale to nieje zlý nápad"

Suho „Ale prečo ja?"

Xiumin „Lebo ti jediný si na to vhodný"

Suho „No dobre"

Baekhyun „Super idem jej to povedať"


Baekhyun pov.
Išiel som za Lilly jej povedať, že jej Suho pomôže. Keď som sa jej dotkol namierila na mňa dykou. Mierila mi na krk. Našťastie ma netrafila lebo sa zastavila.

„Lilly mám pre teba novinku"

Lilly „Baekhyune nehovor mi teraz žiadnu novinku, keď som ťa skoro zabila"

„Zlatko, ale no tak toto ti správy radosť"

Lilly „No dobre spúšť"

„Suho ti pomôže s tréningom"

Lilly „Ďakujem mu teda"


Objal som Lilly a dal jej pusu na pery. Vrátil som sa k chalanom a povedal Suhovi, že môže ísť za ňou.

Lilly pov.
Ako som trénovala dakto prišiel ku mne zo zadu a ja som inštinktívne zaútočila. Našťastie ako som útočila som sa zastavila. Bože ten môj Baekhyun. Ja ho asi raz fakt zabijem.

Prišiel ku mne Suho a začali sme trénovať. Tréning trval skoro celý deň. Xiumin sa rozhodol, že s Chenom na varia večeru. Sedeli sme pri stole a po večeri sme sa vybrali všetci do svojich izieb.

MAFIA GANG AU // Love Story ❤️Where stories live. Discover now