Lily pov.
Keď som sa zobudila tak Baekhyun ešte spal, ale nechcela som ho budiť tak som ho nechala spať a ja som sa rýchlo prezliekla a pobrala si všetky veci a išla som smer autu. Viem, že ma Baekhyun za to, že som ho tu nechala zabije, ale čo už a našťastie stále nikto nebol doma. Keď som prišla pred bar tak som čakala na Belu, ale po piatich minútach som sa rozhodla ísť do vnútra. Sadla som si úplne do tmavého miesta aby ma nebolo až vydieť a čakala som dokým sa Bela ukáže.
Bela pov.
Už bol čas ísť tak som vyrazila k baru, ale predtým som si pobrala všetky potrebné veci a tak isto aj moju zbraň pre istotu. Keď som prišla nikde som nevidela Lily tak som sa rozhodla, že pôjdem do vnútra. Prišla som do vnútra a hľadala som, kde tak asi môže byť. Keď som ju našla išla som k nej a rovno som si aj sadla.
"Ahoj"
Lily "Ahoj"
"Tak ako sa máš?"
Lily "Dobre a ty?"
"Ja výborne asi sa budem možno brať"
Lily "Fakt?"
"Áno a chcela by som aby si mi išla za družičku"
Lily "Dobre"
Ako sme tak sedeli a rozprávali sa tak ma napadlo, že si dačo objednáme.
"Idem dačo objdenať?"
Lily "Ok, ale ja si prosím iba vodu alebo dáky džús"
Ako som išla k pultu tak som zbadala moju lásku a zvyšok chalanov. Čo tí tu robia? Akože fakt nemôžem byť na chvíľu sama a bez nich. Keď som prišla k pultu hneď som sa zarazila, že kto je predo mňou.
Jin "Tak čo si dáte?"
"Jine ty tu čo robíš?"
Yoongi "Skôr prečo si tu ti, keď si vravela, že ideš do baru"
"No, ale ja som myslela tento bar asiže by sme nešli do baru na opačnej strane mesta"
Jin "No dobre nechaj me to tak čo si dáš a neboj Jungkook ti tu nemôže nič zakázať pretože tu šéfujem ja"
"Prečo ty?"
Jimin "Lebo Jin tento bar vlastný"
"Aha"
Hoseok "Vieš dostal to od Namjoona ako darček"
"Wow, no dobre tak mi daj flašu čistej vody a jeden veľký pohár džúsu"
Jin "Dobre a chceš tu počkať na to alebo ti to má niekto s nás doniesť"
"Môžete mi to doniesť k môjmu stolu a viem priamo kto mi to má doniesť"
Tae "Kto?"
"No predsa Hoseok"
Hoseok "Prečo ja?"
"Lebo chcem aby si to doniesol ty"
YOU ARE READING
MAFIA GANG AU // Love Story ❤️
RomanceZo začiatku sa to bude týkať zoznámenie sa s BTS Gang a neskôr sa objaví EXO Gang. Je to o dievčati Lily, ktorá sa zamiluje do jedného s EXO Gang ale vôbec netuší, že sa zamiluje do mafiána a jej kamarátka nechce aby bola s ním tak sa ju snaží chrán...