Pov Ailey
ik kijk naar Michelle en Lexi die naar Luke rennen en dat Esmee Calum wel leuk vind. Ik kijk verder maar ik zie niemand. Ik kijk t hele vliegtuig door en daar zit hij, de knapste jongen van de wereld. Met zijn bruine krullen, prachtige ogen en die bandana maakt het helemaal af. Oehhw en kijk zijn armspieren. Ik ben gewoon verliefd op hem. Opeens voel ik me duizelig worden en val. Ik voel dat iemand me opvangt maar dat is het wel.
Pov Esmee
Ailey is net flauwgevallen. Heeel waarschijnlijk door Ashton (:p) die ze super knap vind.
Pov Ailey
Ik zie heel 5sos en mn susjes om me heen staan. "eh... wat is er gebeurd?" "je bent gevallen. Ik heb je opgevangen, hopenlijk vind je dat niet erg?" Omg Ashton. "ehh nee hoor" zeg ik met een rood hoofd. Esmee misie en lexi liggen in een deuk. "je bent vast niet flauwgevallen door Ashton he?" "haha je bent zo rood als een tomaat" "hahahaha"
Ik kijk boos naar mn susjes en kijk naar Ashton.
Pov Ashton
Dahm wat is ze knap. Ik help haar overeind. "waarom komen jullie niet bij ons zitten?" vraagt Calum. Dat vind ik ook een goed idee :). "hoe heten jullie eigenlijk??" "michelle hier maar iedereen noemt me misie" "esmee" "lexi!!" "en ik ben Ailey" Ailey, wat een prachtige naam bij een prachtig meisje.
Pov Ailey
De rest van de reis zitten we bij de jongens. Michelle is een beetje afgedwaalt naar Micheal en lexi zit met Luke te praten. Es zit met Cal te praten en ik met Ashton. Ik heb gehoord dat zij ook naar het zelfde hotel gaan als wij. Omg deze vakantie kan niet misgaan!
Heyy pinguins, dit boek heb ik trouwens opgedragen aan mijn 3 beste trouwe 5sos zusjes. Michelle lexi en esmee. Vote/comment? Xx unicorn. (dat filmpje vond ik trouwens gewoon grappig)
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?