(belangrijke a/n op t einde!)
Pov Noa
Ik zit in het vliegtuig opweg naar Australië. Ja Australië! Lexi belde mij op met zo'n stress-stem. "Ailey..eh..Noa! Ailey..Ailey.. Ze krijgt haar baby deze week al!" zei ze. Ik schrok me dood. Dat is minstens 2 weken te vroeg. Lexi zei dat hij te vroeg werd geboren en dat Ailey heel graag wou dat ik er bij zou zijn. Dus ik sprintte me naar mijn pc en bestelde een ticket. Mn broer en moeder zwaaide me uit en ik stapte in me auto. (a/n oke noa is 17 maar kak :) ) en nu zit ik hier. Ik kijk uit het raampje en ik voel dat er iets tegen me aanstoot. Ik kijk wat het is. O m g. Deze jongen is zo ongelovelijk knap. Hij heeft donkerblonde haren met een beetje slag. Hij kleedt zich best stoer. Hij lijkt me best aardig. Hij kijkt me aan. Nu kijken we in elkaars ogen. O my zijn ogen. Blauw met groen. Hij lacht en krijgt een best schattig rood tintje op zn wangen. Wacht. Wacht even. Zei ik dat hardop? Nee tog. "eh..zei..zei ik dat..dat hardop..?" vraag ik aan hem. Hij knikt en steekt zijn hand uit. Oke, wat moet ik hiermee? Ik kijk naar zijn hand. Hij kijkt me raar aan. "o oeps..eh ja. Ik ben Noa" zeg ik terwijl ik zijn hand schud. Ik geef mezelf een facepalm. Hij lacht en zegt "ik ben max. Ik ben 18" ik geef hem een glimlach.
14 uur later (aankomst in Australie)
Ik kan het echt goed vinden met max. We zijn erachter gekomen dat max in het hotel zit naast het huis van de mensen daar. We pakken onze bagage en houden een taxi aan.
Als we bij het huis aankomen geef ik max een knuffel. "ik kom vanmiddag wel ff langs" hij knikt en knuffelt me terug. Ik maak me los. Hij kijkt me verbaasd aan. "mijn vriendin is hoogzwanger en gaat deze week bevallen" hij maakt een o-vorm met zijn mond en zwaait. Ik draai me om en ik bel aan. "IS DAT DE VERLOSKUNDIGE???" roept er een jongen. Waarschijnlijk Ashh. "NEE WEL IEMAND ANDERS LEUK!!" schreeuwt lexi. Ze doet de deur open en knuffelt me uitbundig. Ik maak me los. "waar zijn de andere?" ze glimlacht. "boven bij Ailey. O sorry kom binnen." ik ga meteen naar boven. Ashton komt naar beneden. "o hoi noa" en gaat verder. Wauw dat had ik niet verwacht.. Ik sta voor ailey's deur als ik iemand naar boven hoor rennen. Het is Ash. "Noa!!!" en drukt me bijna plat. "ash ik heb jouw ook gemist" glimlach ik. "mag ik naar Ailey toe?" hij knikt. "wacht ff" hij gaat naar binnen en even later komen alle jongens naar buiten. Ze kijken me allemaal verbaasd aan en dan beland ik in een groepshug met alleen de jongens. "I love you guys maar ik ga naar ailey :)" ze knikken. Ik stap binnen en ik zie ailey liggen. Ailey kijkt me met grote ogen aan. Ik kom bij haar op het bed zitten en ik geef haar een knuffel. "je kon wel komen" zegt ze. Opeens reikt ze naar haar buik en begint te kreunen. Ik kijk haar aan met zo'n blik van ishetzover. Ze knikt. Ik sta boven aan de trap. "ASHTON!!!! KOM NU ONMIDDELIJK!! EN IEMAND, BEL EEN VERLOSKUNDIGE!!" ik hoor iedereen stressen en Ashton vliegt als speedy consalis naar boven.
6 uur later
Pov Ailey
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik heb mijn kindje in mijn handen. Summer. Ashton kijkt zenuwachtig om zich heen en knielt dan. O nee, is dit wat ik denk dat het is? "Lieve Ailey, dit is wel het onromantischte plek ooit maar ik wou het doen als Summer was geboren. Ailey, will you marry me?" ik sla mijn handen voor mijn mond en barst in tranen uit. "Ja!!!" hij glimlacht en doet de ring om mijn vinger. Wauw, op de dag dat summer geboren is heeft Ashton mij ten huwelijk gevraagd. Ash doet de deur open en er vallen 7 mensen op grond. Ik grinnik. "gefeliciteerd!!" zeggen ze allemaal tegelijk. Ik lach naar hun. "dank jullie wel! Enne jullie kunnen me voortaan Ailey Irwin noemen" zeg ik met een glimlach. Ze kijken me allemaal aan en geven me omstebeurt een knuffel. Ashton heeft Summer vast. Ik probeer op te staan en het lukt. Ik loop naar Ashton en Summer toe en ik geef ze tegelijk voorzichtig een knuffel. Noa heeft haar fototoestel in haar hand en makkt foto's. Ik ben zo blij! Ik had nooit gedacht dat ik als onzettende grote 5sos fan Ashtons vrouw zou worden. Wow nu ik er zo bij nadenk was het 1 op de 200000 dat ik ooit hun zou ontmoeten. "Ik ben echt blij!" zeg ik. Ashton loopt naar me toe en geeft me een kus. Ik ben nog nooit zo blij geweest.
Woehoee!! Summer is gezond geboren en Ashton en Ailey gaan trouwen :). Oke dit is net geen 1000 woorden maar wel bijna. Maar nu het belangrijke. Er komt een soort van quiz aan. Jullie lezers mogen dan vragen stellen aan de personages. ( Noa, Esmee, Michelle, Lexi, Ailey, Luke, Ashton, Calum, Micheal, Niall en kleine Summer :p ) Jullie hebben een maand de tijd. Veel succes! Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?