Hoofdstuk 33

137 11 4
                                    

Pov Michelle

Oke, ik ben hier echt heel slecht in. Ik ben al 38 keer geraakt. Ik riep naar Ashton hoeveel keer hij was geraakt. 5 keer... Oke dit leek zo makkelijk -,-. Omg, ik zie micheal liggen. Ik ga ook liggen achter een boom en ik druk op het lasergame pistool. "Watte? Wat gebeurd hier???" hoor ik micheal schreeuwen. Opeens krijg ik een stem te horen. 'Micheal is uitgeschakeld. Micheal is uitgeschakeld' " shit " hoor ik Micheal weer. "Yes!!" zeg ik. Net iets te hard want Micheal loopt mijn kant uit. Hij tilt me op. "Laat me los!!" "Hier zal je voor boeten" zegt Micheal met een kus er achter aan. Ik loop verder. 'Lexi is uitgeschakeld. Lexi is uitgeschakeld' ik loop naar de plaats waar heel hard Ashton word geroepen. Ik kijk en ik zie Ailey achter Lexi aan rennen. Ailey is het die Ashton gilt. "Ailey shut up!" zegt Lexi. Oke ze lijkt best wel op Ash. Een bandana, haar hout hakkersblouse hangt over haar middel. Nu alleen nog drumstokken en Ashton heeft gewoon een dubbelganger. Ik zie Ailey mijn kant oplopen. Ik schiet weer. Ze kijkt mijn kant uit, maar ziet me niet.

Nu zijn alleen Noa en ik nog over. Ik zie een soort van mens op de grond liggen. Ik gok er maar op dat het Noa is dus ik schiet. Opeens hoor ik geschiet vanuit de bosjes. 'Michelle is uitgeschakeld. Michelle is uitgeschakeld. Noa heeft gewonnen.

Pov Noa

"yea!! Ik heb lekker gewonnen losers!!" ik kijk ze allemaal aan. Ik zie Ailey in een zakken. "Gaat het wel Ailey?" vraag ik. Ze knikt. "de baby is lekker bezig daar binnen" Ashton kijkt naar haar met een blik die ik niet begrijp. Ailey schud haar hoofd. "het gaat al weer" Ashton kijkt naar Lexi. "haha een dubbel ganger. Hier" en hij geeft een paar drumstokjes aan Lexi. Ailey giert van het lachen. "Ik zei het toch lexi!" esmee kijkt raar naar Ash "Wat? Waarom" vraagt Esmee. "ik kan niet zonder drumstokjes. Of in mn zak, in mijn hand of in een tas. Als ik ze maar binnen hand bereik heb." iedereen ligt plat en we lopen terug naar de bus. "Ik ga ff liggen!!" gilt Ailey. Ze geeft Ash een kus en loopt richting de bedden. "Wacht!" roep ik. "ik wil jullie bedanken voor jullie gast vrijheid. Dat jullie me gewoon binnen lieten. Ik ga jullie nooit vergeten! En thanks voor deze leuke toffe week die nog komen gaat!" zeg ik en ik geef iedereen een knuffel. "Groepshug!" gilt Micheal. "Wojo hij wil echt veel groephuggen

(hahahah das geen woord. Maar je snapt wat ik bedoel)

Zeg ik. "ja dat klopt" zegt Calum met zijn ogen draaiend. Even later staan we met zn alle knuffelend in de 'chillroom'.
Bam! 1.11 k lezers!! Lekker oyess! Oja de vraag van dit hoofdstuk is...  ---30 Spruiten eten of in de kou 2 uur lang in je bikini/badpak/zwembroek rondlopen met een bord 'ik ben gek'--- hahaha sorry vond ik leuk om te vragen.
Xx unicorn

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu