Pov Ailey
Hahaha alle meiden praten over babykleertjes :p. "Ailey wat is er schattie?" vraagt Ashton. "meiden kun je ons even alleen laten?" ze knikken allemaal en gaan weg. "Ashton, ik wou gewoon ff zeggen dat ik super blij ben dat me niet alleen laat voor je carriere." hij grijnst. "Ailey, weet goed. Ik laat jouw nooit alleen!" "beloof je dat??" hij knikt en hij geef me kusjes. "wil je met mij morgen mee om mijn paspoort op te halen?" vraag ik. Jaaaaaa ik ga in Australie wonen!!!! Ashton knikt weer.
Als we samen de chillroom in lopen komt Micheal rennend naar ons toe. "Gefeliciteerd!!!!" en geeft ons een knuffel. "Groepsknuffel!!" schreeuwt michelle. We geven elkaar een groepsknuffel. Maar Noa haakt perongelijk in de been van Calum, dus vallen we om. Een kreun verlaat mijn mond. "Luke...luke...luke.. Ik krijg... Geen lucht... Er is hier nog een mensje bij..." ashton haalt Luke van me af en tilt me op. Hij geeft me een kusje. Like, calsme en michaelle ( :p ) volgen erop. Noa staat er een beetje op haar telefoon te wathsappen met Niall.
Pov Michelle
Het lijkt net of Micheals lippen en mijn lippen puzzelstukjes zijn die precies in elkaar in elkaar passen. Ik doe mijn ogen dicht en ik denk over ons leven samen. *zwijmel *fluitfluit
Pov Noa
N hey noa wil je morgen met mij mee uit.Een gil verlaat mijn keel.
"yes ! Natuurlijk!"
No ja heel graag
N zie ik je morgen om half 2 bij het newyork park?
No ja ik zie je dan
N tot morgen!
No tot morgen!Ik kijk Ailey, lexi, michelle en esmee hoopvol aan. Maar ze zijn weer bezig met hun vriendjes. Ik sta op en ik ga gillen en rondspringen. Iedereen kijkt me aan alsof ze een paars gevlekte egel met een badpak hebben gezien. "ik heb een date met Niall!!" de jongens gaan zitten en doen alsof ze me niet hebben gehoord. Maar de meiden reageren heel anders. Ze gaan lekker meedansen.
Woehoee! Komt het tog nog goed met Noa.... Of niet .... (schijnheigelige smiley) Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?