Pov Ailey
Ik wil zo graag met ashton. Ik schreeuw het uit ik wil met ashton! In mn gedachten. Teminste dat denk ik. Ashton loopt te blozen en lexi en luke lopen te gniffelen. Aaarggg ik moet echt leren niet hardop te denken.
Pov Ashton
Ik lig naast Ailey. Damn wat is ze knap. Ze zei dat je bij mij wou liggen. Ik durfde het zelf niet te vragen. Ik vraag het nu gewoon! Ja dat ga ik doen! "Ailey?" "wat is er ash?" "oke... Ik vind je leuk, al vanaf het eerste moment. Wil je verkering met me??" "sorry ash ..... maar ik wil niet met iemand anders. Ik wil jouw! Natuurlijk is mijn antwoord ja!!" Ik ben in shock. Ze wou me erin luizen. Maar, ik heb haar nu wel. She is mine!! Forever and always. Ik kan het niet meer houden, ik druk mijn lippen op die van haar. Ze schrikt niet eens, ze zoent meteen terug.
Pov Lexi
Ja hoor, ik wist dat het zou gebeuren! "Ashton en Ailey samen op het strand" en zo zingen luke en ik door.
Ik ben best benieuwd naar de andere kamer. " hey ailey, zullen we ff naar de andere kamer gaan? Kijken wat ze daar uitspoken :)." "hahaha jaa!!"
Pov Ailey
Lexi en ik gaan voorzichtig naar de kamer van de anderen. We steken de sleutel in het sleutelgat en openen de deur. ( we hebben elkaar de sleutels uitgewisselt) we lopen een stukje door en zien calum en esmee samen liggen slapen. Calum heeft een arm om esmee heen geslagen en esmee heeft zich tegen calum aangenesteld. Ze heeft een glimlach op haar gezicht
Als we nog een stukje doorlopen zien we licht vanuit de badkamer. Lexi en ik glimlachen naar elkaar. Lexi heeft haar telefoon in aanslag. Als we de deur opendoen zien we michelle en Micheal. Maar Michelle, ze heeft iets. Ze heeft roodbetraande ogen en Micheal troost haar. "Het komt goed babe" sust Micheal. Dan kijkt Michelle ons aan....
Wat is er met michelle? Waarom huilt ze?? We weten het niet. Maar als je het volgende hoofdstuk leest, zal je het weten. Byee pinguins! Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?