Hoofdstuk 15

127 9 2
                                    

Pov Ashton

Ik wacht in de wachtkamer (duh beetje logish) op de boys en girls. Nu ontmoet ik meteen die Noa. Ik val bijna in slaap als ik wat hoor. "ashhie!!" klinkt het. Ik luister nog eens en nu hoor ik veel verschillende stemmen roepen "ashton!!" ik kijk rond en ik zie ze allemaal naar me toe rennen. Ik duw ze weg en ik ga naar ailey. Ik kus haar en ze kust me terug. "ik hou van je" zeg ik als ze zich terugtrekt. "ik ook van jou" en ik geef haar een knipoogje. Ik loop naar het onbekende meisje. "jij moet Noa zijn?" ze glimlacht. "ja klopt ik ben Noa, vriendin van de susjes. Vooral van ailey :p" "heay?!" zeggen de susjes verontwaardigd. Ze lacht en geeft hun een knipoog.

Pov Michelle

Ik ben terug van het weekend. En het was really awesome.

Ik zag dat Noa er ook was. Gezellig!

We hebben elkaar een knuffel gegeven en we zijn gaan praten over veel, heel veel dingen. Unicorns,zeepaardjes, glitter, dinosaurussen, pinguins en het belangrijkste de vakantie.

Pov Ashton

"ik ga slapen!" roep ik als we de tourbus in zijn. "ik ga mee" zegt ailey. Ik wou ook net vragen of ze mee ging. Ze ziet er zo moe uit. We liggen samen in een bed. Het is best krap.

Pov Ailey

Omdat Noa erbij is slapen Ashton en ik in een bed. Het is best krap maar ik nestel me gewoon lekker tegen ashton aan. Ik voel mn ogen dichtvallen en zo val ik in slaap.

Als ik wakker word kijk ik hoe laat het is. "wat?!' roep ik. Ik heb 10 uur geslapen. Nou ja. Ik ben nu ook niet meer moe. Ik kijk of ashton er nog ligt. Nee dus. Ik stap uit bed en ik ga douchen. Ik merk niet dat de deur op slot zit dus ik loop tegen de deur aan. Onee micheal komt net aanlopen. Failll. "haha hij is op slot he" lacht hij. "lach je me nu uit? Ik weet tog ook nog niet alles." zeg ik verontwaardigt. Hij helpt me omhoog en klopt het stof van me af. "tja dat word wachten" zegt hij. Op dat moment komt Ashton uit de douche. Ik glimlach authomatish. hij heeft alleen een broek aan. O dahm. Hij heeft een vette sixpack. "mooi uitzicht?" vraagt ashton met een lach. Ik merk nu pas dat ik aan het staren ben. "ja best wel" zeg ik met blozende wangen. Ik geef hem een speels duwtje en ik stap de badkamer in.

Pov Noa

"waarom kwam je eigenlijk naar Australië?" vraagt Esmee. "ik miste jullie en ik hoorde van ailey dat er hier een paar koppeltjes waren gevormd, en ik wil al sinds ik fan ben 5sos ontmoeten. En omdat jullie koppeltjes zijn dacht ik dat jullie wel samen zouden zijn." zeg ik. "lang maar begrijpend verhaal" zegt calum met een glimlach. Dahm hij is zo knap. Jammer dat hij al bezet is. Hihi. Maar ik ben super blij voor esmee.

"esmee kan ik even met je praten?" vraagt calum. Ik ben echt benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Pov Calum

Ik moet het tegen esmee zeggen.  Het is echt een ongelegen moment maar ik moet het haar zeggen.

Pov Esmee

Wat wil Calum. Hij klonk heel serieus. Normaal is hij hij echt een idioot :). Zou hij het uit... Nee dat is het vast niet

Oehwwww wat wil hij??? Tot volgende hoofdstuk! Xx unicorn. (trouwens lieve pinguins thanks voor de 159 lezerss! )

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu