Pov Esmee
Ik wil naar buiten gaan als ik lexi en ailey zie lopen richting de ehbo. Lexi is aan het huilen. "wat is er aan de hand?!!" vraag ik met een bezorgde klank in mn stem. Ailey verteld me het hele verhaal en als we bij de ehbo is ze klaar. Ik voel Lexi naast me verstijven. Ik weet dat ze het spannend vind. Als we gaan zitten vraagt de dokter "en wie is de pacient?" "ik meneer. Ik heb mijn duim tussen de deur gehad en hij is nu dik en blauw." "laat eens zien mevrouwtje. Hmmm doet het pijn als ik hier druk?" "nee" "en hier dan?" "auuuuuuuw jaa!! Poepzooi!!" "tja mevrouwtje maar dan moet ik toch echt fotos gaan maken...
Pov Lexi
Omg foto's? Het is toch niet gebroken?? "oke" zeg ik maar. Ik loop met esmee en ailey naar de fotokamer. (michelle is een weekend weg met micheal) . De dokter maakt foto's en laat ze me zien. "tja mevrouw, uw duim is niet gebroken, maar hij is zwaargekneust. Uw moet uw duim niet overbelasten en uw draagt uw kous minimaal 3 dagen aan houden" ik hoor ailey gniffelen. Ik moet zelf ook moeite doen om niet te lachen. "oke bedankt" "wacht! U vergeet uw kous" nu gaan ailey en esmee helemaal stuk en ik zeg met moeite "pfghh... Dankuwel meneer de dokter..hahah...fijne dag... Hahaha" we rennen de ehbo kamer uit en liggen dubbel. "kom we gaan naar onze kamer!" zeggen ik en ailey tegelijk. We lachen en lopen naar onze kamer
Pov ailey
Ik steek de sleutel in het sleutelgat en draai de sleutel om. Ik hoor muziek en 3 rare stemmen. Ik draai met mn ogen en zeg "durf bijna niet te kijken" haha geniaal. "ik kijk wel!" zegt esmee en gaat kijken. Ik hoor de muziek uitgaan en ga kijken uit nieuwschierigheid. Ik zie esmee op de grond liggen van het lachen en ik kijk naar de jongens. Ze hebben onze unicorn t-shirt aan en onze pinguin mutsen. Ik kijk ze eerst verbaasd aan en zet de muziek aan. "jajajajaja ik ben een kuikentje!" klinkt het door de kamer. Ik kijk verbaasd naar de boys en ga dan helemaal kapot van het lachen. We stoppen met ze alle eindelijk met lachen (ik denk dat we wel een uur hebben gelachen) als er een vrouw aankomt. "jullie veroorzaken veel onrust!" zegt ze met een bekakte stem. "of jullie doen zachter of jullie staan buiten!!" schreeuwt ze nu. "omgomgomg!! Dat is 5sos!!" gilt ze nu. "ja wij zijn 5sos en als wij geen party's mogen houden zorgen wij dat je ontslagen word!" zegt calum. "eh.. Ja...tuurlijk...meneer hood..." haar hoofd word rood en ze flirt met calum.
Pov esmee
Ik zie dat wijf met calum flirten. "hij is van mij!" gil ik en ik druk een kus op calums lippen en hij begint meteen terug te zoenen. Ik wenk met mn ogen naar het meisje (dat best wel is ingemaakt door mij) verdrietig wegloopt. Calum stopt. Ik word rood. Ailey laat zich er niet op zitten en drukt ook een kus op ashtons mond. Hij begint ook. Calum komt dichterbij en ik sla hem in mn armen en zoen hem. Ik zie lexi nog met haar schouders schudden en ook een kus op lukes mond drukken. Na een tijdje " zoo tortelduifjes zullen we naar het zwembad?" zegt luke. "jaaaaaa!!!" gillen calum en ashton. Ik maak me los van ashton en voel me helemaal happy!!
Ik heb al 59 lezers yeaa! Thanky lieve pinguins van me xx
Sorrysorrysorrysorry voor het lange w8en. Ik zat een beetje vast.. Deze dag kan niet meer stuk! Of wel? Dat zie je in het volgende hoofdstuk. O en het zal misschien wat langer duren. Heb het best druk met school enz. Byee pinguins!!! Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
De Todo4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?